در حال بارگذاری ...
با دبیری شهرام سلطانی

سومین جشنواره تک نفره خلاق ایثار در اراک برگزار می شود

سومین جشنواره تک نفره خلاق ایثار به همت اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اسفند ۱۴۰۰ به میزبانی اراک برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر  اعضای ستاد و دبیر سومین جشنواره تئاتر تک نفره خلاق ایثار با حضور سیدمرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید کشور، محمد لارتی رئیس اداره هنری بنیاد شهید کشور و محمدرضا توحید نژاد برگزار شد.

در این نشست سیدمرتضی حسینی ضمن قدردانی از زحمات اعضای ستاد جشنواره و تاکید بر شرایط میزبانی و ظرفیت‌های هنری شهر اراک به توضیح درباره مسائل فنی جشنواره در ادوار گذشته پرداخت.

شهرام سلطانی دبیر سومین جشنواره تک نفره خلاق ایثار نیز،رشد و توسعه کارهای اجتماعی و آگاهی بخشی با تاکید بر هنر نمایش،بومی سازی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری با تاکید بر استعدادهای جوان و استفاده از بسترهای فرهنگی و هنری برای رشد و اعتلای فرهنگ عمومی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت:از اولین قدم های شروع دوره سوم جشنواره و در جلسات نخست شورای سیاست گذاری خواست و هدف برگزارکنندگان این بوده که سطح کیفی این دوره جهش چشمگیری نسبت به دوره‌های قبل داشته باشد. در این دوره بخش‌های جدیدی به جشنواره اضافه شده و سعی شده در انتخاب هیات داوران از بهترین افراد این حوزه، چه در سطح دانشگاهی و چه در سطح حرفه‌ای استفاده شود.

در پایان محمد لارتی رئیس اداره هنری بنیاد شهید کشور پس از اعلام رضایت از فعالیت‌های دبیرخانه جشنواره گفت: وفاق، همدلی و انسجام و نشاط اجتماعی و روحیه امیدواری، ترویج مفاهیم دینی و ارزش‌های انسانی و همچنین پاسداشت فداکاری‌ها و ایثار مدافعان امنیت کشور و قهرمانان ملی و مدافعان سلامت از جمله محورهای موضوعاتی است که داوران این جشنواره موردنظر قرار خواهند داد.

او اظهار امیدواری کرد که سومین جشنواره تئاتر تک نفره خلاق ایثار بتواند سهمی بزرگ در شکوفایی هنرمندان جوان و مشارکت هنرمندان پیشکسوت استان‌ها داشته باشد.

سومین جشنواره ملی تئاتر تک نفره خلاق ایثار به دبیری شهرام سلطانی، اسفندماه ۱۴۰۰ در اراک برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران