در حال بارگذاری ...
رپرتوار آموزشی پنجمک به هفته دوم رسید؛

اجرای 3 نمایش و دو نمایشنامه‌خوانی تا 8 بهمن

رپرتوار آموزشی تئاتر پنجمک که در حال برگزاری است در هفته دوم، اجرای عمومی سه نمایش و برپایی دو نمایشنامه‌خوانی و رونمایی کتاب را پیش رو دارد.

به گزارش ایران تئاتر، طبق جدول برنامه‌های این رپرتوار نمایش «هانسل و گرتل» نوشته و کارگردانی مریم کاظمی 30 دی ماه روی صحنه خواهد رفت. این نمایش امروز پنجشنبه در دو نوبت 17 و 19 در سالن بلک باکس شماره دو ایران‌مال اجرا می‌شود.

اول تا سوم بهمن ماه نیز به نمایش «پری دریایی» اختصاص دارد. در اولین روز مراسم رونمایی کتاب «پری دریایی» به قلم مریم کاظمی همراه با اجرای نمایشنامه‌خوانی این اثر توسط هنرجویان و هنرمندان گروه تئاتر مستقل در ساعت 19 برگزار می‌شود.

«پری دریایی» شنبه و یک شنبه 2 و 3 بهمن در سه نوبت اجرای عمومی خواهد داشت. اجرای 2 بهمن در ساعت 19 و اجرا‌های 3 بهمن در نوبت‌های 17 و 19.30 و در محل سالن بلک باکس شماره 2 ایرانمال برگزار می‌شود.

اجرای آخرین نمایشنامه‌خوانی رپرتوار آموزشی پنجمک که به نمایشنامه «پوستین زرین» اختصاص دارد هم روز دوشنبه 4 بهمن ساعت 19 در سالن بلک باکس شماره 2 ایرانمال برگزار می‌شود و اجرای عمومی این نمایش در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

نمایش «پوستین زرین» روز پنجشنبه 7 بهمن ساعت 19 و روز جمعه 8 بهمن در نوبت‌های 17 و 19 سالن اصلی پردیس تئاتر تهران میزبان عموم مخاطبان خواهد بود.

علاقه‌مندان به هنر‌های نمایشی و تئاتر می‌توانند بلیت هر اجرا و نمایشنامه‌خوانی را از طریق سایت تیوال تهیه کنند.

گفتنی است برای حفظ سلامت هنرمندان و تماشاگران، فاصله‌گذاری تماشاگران رعایت شده و پس از هر خرید صندلی‌های مجاور مسدود می‌شود.




مطالب مرتبط

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

نظرات کاربران