در حال بارگذاری ...
به مناسبت روز مادر

نمایش «دوشیزه» با تخفیف ویژه اجرا می‌شود

نمایش «دوشیزه» کاری از گروه هنری تندیس به مناسبت روز مادر با تخفیف ویژه برای تماشاگران در خانه هنر آبان روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، بلیت نمایش «دوشیزه» به نویسندگی و کارگردانی حامد شیخی روز یکشنبه سوم بهمن‌ماه به مناسبت روز مادر با 30 درصد تخفیف به تماشاگران و مخاطبان عرضه خواهد می‌شود.

نمایش «دوشیزه» کاری از گروه فعال هنری تندیس به تهیه‌کنندگی فاطمه عبدالرحیمی است و بر اساس دو نمایشنامه «اطلسی‌های لگدمال شده» اثر تنسی ویلیامز و «مرگ و دوشیزه» اثر آریل دورفمان توسط حامد شیخی نوشته شده است. در این نمایش حامد ‌شیخی و سیمین ‌میرشفیعیان به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگران عوامل نمایش می‌توان به مجری طرح و مشاور هنری: غلامحسین ‌شاه‌علی، طراح پوستر و بروشور: فاطمه ‌عبدالرحیمی، عکاس و روابط عمومی: فاطمه مجد‌نیا، دستیاران کارگردان: محمد منافی و مجید ‌یارندی‌‌پور و طراح نور: محمدرضا گنجی اشاره کرد.

این نمایش هر شب ساعت 20:30 در خانه هنر آبان واقع در خیابان کریم‌خان زند، خیابان عضدی، خیابان سپند (جعفر شهری) روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت نمایش می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/doushezeh مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران