در حال بارگذاری ...
رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد:

تعامل بیشتر مجموعه هنری اداره کل و انجمن هنرهای نمایشی خوزستان

جلسه هم اندیشی مجموعه معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، جلسه هم اندیشی هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان متشکل از محمد یاقوت پور رئیس انجمن، ساسان شکوریان نائب رئیس انجمن و عبدالمحمد نعناکار خزانه دار انجمن با نسرین بیگدلی رئیس اداره هنری و آرش سهرابی کارشناس هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان روز یکشنبه 3 بهمن ماه 1400 ساعت 10 در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این جلسه هم اندیشی که به منظور اجرای برنامه‌های پیش رو انجمن هنرهای نمایشی خوزستان برگزار شد، نسرین بیگدلی رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت:مجموعه معاونت هنری اداره کل در کنار هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان وظیفه حمایت از تولیدات نمایشی،برگزاری جشنواره‌های و رویدادهای نمایشی را بر عهده دارد.

بیگدلی افزود:برای اجرای برنامه و جشنواره‌های نمایشی انجمن هنرهای نمایشی استان تعامل بیشتری با مجموعه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان داشته باشد تا بتوانیم به خوبی و با کیفیت رویدادهای نمایشی را در سطح استان برگزار نماییم.

نسرین بیگدلی در پایان گفت:لازم است تمامی مراحل برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای نمایشی و اجراهای عمومی آثار نمایشی با دقت نظر کامل و به صورت درست و ضابطه مند در سطح استان خوزستان انجام گیرد.

در ادامه این نشست در خصوص برگزاری رپرتوار تئاتر صحنه‌ای خوزستان جان صحبت شد و محمد یاقوت پور دبیر رپرتوار خوزستان جان گفت:با توجه به اتمام مهلت ارسال فیلم آثار تا روز دوم بهمن ماه،در حال حاضر مراحل اداری طی خواهد شد تا در ادامه بازبینی آثار توسط هیئت انتخاب رپرتوار انجام گیرد.

آرش سهرابی کارشناس هنرهای نمایشی در این خصوص اظهار کرد:با توجه به هدف اصلی برگزاری رپرتوار خوزستان جان که حمایت از تولیدات نمایشی برای اجرای عمومی است،لازم است گروه‌های نمایشی مراحل بازبینی شورای نظارت بر نمایش شهرستان را انجام دهند و پروانه نمایش را دریافت نموده و به دبیرخانه رپرتوار تحویل نمایند.

در ادامه این جلسه ساسان شکوریان نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در مورد رپرتوار خوزستان جان گفت:با توجه به اینکه هدف اصلی ستاد برگزاری این رویداد،اجرای درست و حمایت کامل از اجرای عمومی گروه‌های نمایشی در تمامی سطح استان خوزستان است،باید گروه‌های نمایشی متقاضی و دفاتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان‌ها همکاری لازم را با ستاد برگزاری رپرتوار خوزستان جان داشته باشند.

سیاوش طیب طاهر مشاور دبیر رپرتوار خوزستان جان در این جلسه گفت: از زمان تایید متون نمایشی تا مرحله فیلم برداری نمایش‌ها برای مرحله بازبینی با تمامی گروه‌ها جلسات متعدد مشاوره‌ای برگزار شد و به حمداله کیفیت آثار به شکل بسیار خوبی بهبود پیدا کرده‌اند و انشالله در اجراهای عمومی شاهد این امر خواهیم بود.




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» از اندیمشک، «سایلنت هملت؛ سایلنت» و «رسم‌الخط» اهواز و در بخش خیابانی نمایش «درد و ایده» از اهواز و نمایش «قهرمان غریب» از سوسنگرد به جشنواره منطقه‌ای ...

|

نظرات کاربران