در حال بارگذاری ...
خوراکی برای التیام روح‌های زخم‌خورده و تنها

سریال «سوپ جوجه برای روح» از رادیو نمایش پخش می‌شود

از این پس جمعه شب‌ها، شنونده سریال رادیویی «سوپ جوجه برای روح» به کارگردانی آشا محرابی از رادیو نمایش باشید.

به گزارش ایران تئاتر، «سوپ جوجه برای روح»، نام مجموعه‌ای است از نمایش‌های رادیویی ۴۵ دقیقه‌ای که در هر قسمت به داستانی می‌پردازد، با مضامینی انسانی و تاثیر‌گذار.

آشا محرابی با اعلام این مطلب می‌گوید: سوپ جوجه، به خاطر تاثیر شگرف درمان‌بخشش روی جسم، معروف است‌.

او ادامه می‌دهد: مجموعه «سوپ جوجه برای روح» مبتنی بر مضامینی انگیزشی و الهام‌بخش با القای مفاهیم انسانی تلاش دارد تا سوپ جوجه‌ای باشد برای روح؛ همان قدر درمان‌بخش و التیام‌دهنده و امیدوارم که التیامی باشد برای روح‌های رنجیده.

محرابی در پایان تاکید می‌کند: در حال حاضر من کارگردانی این مجموعه رادیویی را بر عهده دارم و در آینده دوستان و همکاران دیگری به عنوان کارگردان به تیم اضافه خواهند شد.

«سوپ جوجه برای روح» به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، با همکاری صدابرداران و افکتور‌های رادیو نمایش و بر اساس کتابی نوشته جک کنفیلد و مارک ویکتور هانس توسط مریم تاجیک، باران امیرحسنی و هانیه نجفی به صورت نمایش رادیویی تنظیم شده است و شهین نجف‌زاده، مهدی نمینی‌ مقدم، مهرخ افضلی، ایوب آقاخانی، احمد هاشمی، مجتبی طباطبایی، مجید حمزه، امیر فرحان نیا، محسن بهرامی، نگین خواجه نصیر، مرضیه صدرایی، سیما خوش چشم، مروارید کریمپور و شمسی صادقی از جمله بازیگران آن هستند.

این مجموعه رادیویی جمعه‌ها ساعت 23:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بخش نمایش‌های تلویزیونی جشنواره فجر

آشا محرابی: تله‌تئاتر از روزهای اوج خود فاصله گرفته است
گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بخش نمایش‌های تلویزیونی جشنواره فجر

آشا محرابی: تله‌تئاتر از روزهای اوج خود فاصله گرفته است

آشا محرابی، هنرمند شناخته شده تئاتر، تلویزیون و سینما که به عنوان عضو هیئت انتخاب، نمایش‌های تلویزیونی رسیده به چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر را دیده است، باور دارد این گونه نمایشی، از روزهای اوج خود فاصله گرفته و نیاز است با استفاده از دانش و تجربه متخصصان و هنرمندان ...

|

نظرات کاربران