در حال بارگذاری ...
حامد عاملی استاندار:

تکمیل تالار شهر اردبیل از اولویت های برنامه های عمرانی استانداری است

استاندار اردبیل در بازدید از مجموعه در حال احداث تالار شهر اردبیل، این پروژه را از مطالبات اصلی اصحاب فرهنگ و هنر استان عنوان کرد و افزود: تکمیل مجموعه فرهنگی و هنری تالار شهر اردبیل از اولویت های برنامه های عمرانی استانداری است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ سید حامد عاملی استاندار اردبیل،به همراه سید کمال میرجعفریان معاون عمرانی استانداری اردبیل و داود شایقی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از پروژه در حال احداث تالار شهر اردبیل بازدید و خواستار تسریع در اتمام این پروژه مهم فرهنگی و هنری شد.
استاندار اردبیل در این بازدید،با اشاره به ضرورت تکمیل تالار شهر اردبیل،گفت:تکمیل مجموعه فرهنگی و هنری تالار شهر اردبیل بعنوان مطالبه اصحاب فرهنگ و هنر استان،از اولویت‌های برنامه‌های عمرانی استانداری است.
وی با بیان اینکه تمام تلاشمان بر این است که هر چه زودتر،بزرگترین فضای فرهنگی و هنری استان تکمیل و در اختیار علاقه مندان فرهنگ و هنر استان قرار گیرد،اظهار داشت:خوشبختانه در سفر ریاست محترم جمهوری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اردبیل،مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش بینی گردیده است.
استاندار اردبیل با بیان اینکه اعتبار پیش بینی شده،بصورت بودجه ملی و ماده ۵۶ تسهیلات بانکی بوده و تمام تلاشمان این است،مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان نیز از محل ماده ۵۶ برای این پروژه جذب اعتبار کنیم،افزود:امیدواریم با اقدامات انجام شده،این پروژه هرچه زودتر به اتمام برسد.
وی در خصوص مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ تسهیلات بانکی،گفت:در این خصوص با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و پیگیر تخصیص این اعتبار خواهیم بود.
استاندار اردبیل ضمن دستور پیگیری مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی نیز به رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان داد،بر برگزاری نشست پیگیری موانع و مشکلات تکمیل تالار شهر اردبیلتاکید کرد.
وی با اعلام اینکه تالار شهر اردبیل،مجموعه عظیم فرهنگی و هنری استان و در واقع آبروی فرهنگی و هنری استان محسوب می‌شود،اظهار داشت:با اتمام این پروژه،فرصت و بستری برای فعالین فرهنگی و هنری استان ایجاد خواهد شد.
دستور نشست پیگیری موانع و مشکلات تکمیل تالار شهر اردبیل را داد که با هماهنگی معاون عمرانی استانداری،رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار گردد.

با تاکید استاندار اردبیل،بعد از این بازدید،نشست پیگیری این پروژه عظیم فرهنگی و هنری در محل دفتر معاونت عمرانی استانداری اردبیل هم برگزار و مسائل فنی و نحوۀ ادارۀ مدیریت اجرایی،فضای مورد نیاز برای پارکینگ و محوطه سازی پروژه،مسائل مالی و دیگر موانع و مشکلات پروژه تالار شهر اردبیل،بحث و بررسی شد.

سید کمال الدین میرجعفریان،معاون عمرانی استانداری اردبیل،با اشاره به حساسیت تکمیل تالار شهر اردبیل گفت:توجه به زیرساخت‌ها و اصلاح ساختارهای فرهنگی و هنری استان،یک ضرورت است و این امر،می‌تواند به تقویت مسائل فرهنگی در استان کمک کند.

وی افزود:اصحاب فرهنگ و هنر استان اردبیل به عنوان نخبگان جامعه،نقش اساسی در توسعه استان دارند و ایجاد بستر‌های لازم برای فعالیت اصحاب فرهنگ و هنر استان از ضرورت و اهمیت چندین برابری برخوردار است.

وی با بیان اینکه توسعه در جوامع بشری بدون توجه کافی به فرهنگ و هنر،امکان پذیر نیست اظهار داشت:برنامه ریزی و اقدام مشترک برای تکمیل تالار شهر اردبیل لازم و ضروری است و این امر با جدیت تمام پیگیری خواهد شد تا هر چه زودتر در اختیار علاقه مندان به فرهنگ و هنر استان اردبیل قرار گیرد.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران