در حال بارگذاری ...
برای چندمین بار پیاپی و در سالگرد تاسیس صورت گرفت

قمه‌کشی اراذل‌ و اوباش در یک قدمی تئاتر شهر
بازهم خون ریخته شد

محیط پیرامونی مجموعه تئاتر شهر بعدازظهر جمعه هشتم بهمن‌ماه برای چندمین بار پیاپی و این بار درست در سالروز تاسیس این بنای فرهنگی تبدیل به محل ضرب و شتم و قمه‌کشی اراذل‌واوباش در فجیع‌ترین شکل ممکن طی ماه‌های اخیر شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تعدادی از خلاف‌کاران، فروشندگان مواد مخدر و اراذل‌ و اوباش که طی سال‌های اخیر به‌صورت مستمر در محیط پیرامونی بوستان دانشجو، چهارراه ولیعصر و محیط پیرامونی تئاتر شهر مزاحمت‌های پی‌درپی و فراوانی را برای رهگذران، مسافران ایستگاه مترو و تماشاگران مجموعه ایجاد کرده‌اند، بعدازظهر روز جمعه هشتم بهمن‌ماه برای چندمین بار در یک نزاع فجیع خیابانی جمعی در حضور رهگذران و تماشاگران مجموعه، اتفاقات ناگواری را در مجاور در ورودی تالار چهارسو رقم زدند.

در این نزاع خیابانی که این بار با ضرب و شتم شدیدتر و فجیع‌تری صورت گرفت، تعدادی از خلاف‌کاران در ابتدا با چوب و چماق به جان یکدیگر افتادند، اما بعد از دقایقی کوتاه این نزاع خیابانی تبدیل به یک قمه‌کشی و چاقوکشی شدیدتری شد. فضای این ضرب و شتم به حدی بود که شدت آن باعث وارد آمدن جراحات فراوانی به طرفین دعوا شد. البته بعد از دقایقی با حضور سریع یگان امداد نیروی انتظامی ضاربان دستگیر و افرادی که با جراحت‌های شدیدی روبه‌رو شده بودند به مرکز درمانی منتقل شدند.

وقوع این درگیری خیابانی در محیط پیرامونی تئاتر شهر در حالی صورت گرفت که تماشاگران نوبت اول اجرای نمایش «احتمالات» در تالار چهارسو مشغول تردد برای ورود به داخل مجموعه بودند که این اتفاق بار دیگر شرایط نامطلوبی را به لحاظ روانی برای آن‌ها رقم زد.

پیش‌ازاین نیز نزاع‌های خیابانی متعددی در محیط پیرامونی تئاتر شهر در آغاز و پایان اجرای آثار نمایشی از جمله ضرب‌وجرح با قمه، چاقو و حتی تیراندازی نیز اتفاق افتاده بود.

گفتنی است، طی ماه‌های اخیر با تشدید حضور خلاف‌کاران و بحرانی شدن اوضاع محیط بیرونی تئاتر شهر، از سوی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل هنرهای نمایشی و مدیریت مجموعه تئاتر شهر رایزنی‌های مستمری با مدیران شهرداری تهران، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر ضرورت تعیین حریم تئاتر شهر و پاک‌سازی محیط پیرامونی مجموعه صورت گرفته است.

توضیحات:

*عکس‌های ارسالی دقایقی بعد از این نزاع خیابانی و پس از حضور یگان امداد نیروی انتظامی است.

* فیلم ضمیمه، تصاویری کوتاه دقایقی بعد از این ضرب و شتم و نزاع خیابانی شدید است که محتوای آن حاوی صحنه‌های دل‌خراشی است.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

نظرات کاربران