در حال بارگذاری ...
تماشاگر اجراهای ویژه یک نمایش سوررئال در پردیس شهرزاد باشید

«سیاهچاله» برای بازیگران، عکاسان و خبرنگاران روی صحنه می‌رود

نمایش «سیاهچاله» به نویسندگی و کارگردانی لادن قناد در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه دهم و یازدهم بهمن‌ماه اجرای ویژه خواهد داشت.

به گزارش ایران تئاتر، اجرای ویژه «سیاهچاله» در روز یک‌شنبه 10 بهمن برای بازیگران و کارگردانان و روز دوشنبه 11 بهمن مخصوص عکاسان و خبرنگاران خانه تئاتر استان تهران در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: «موجودی فرازمینی (سیاهچاله) به همراه زنی فرانسوی به نام سارا که در جهان معاصر تصمیم به کشتن خود دارد با سفر در جهان‌های موازی  زنانی را که در جنگ جهانی دوم خودکشی کرده‌اند، می‌بیند و روایت خودکشی آن‌ها را می‌شنود تا صحنه پایانی که با یک جنین سقط‌شده در اردوگاه آشویتس مواجه می‌شود و...»

نمایش «سیاهچاله» را لادن قناد نوشته و کارگردانی است. از این نمایشنامه‌نویس جوان، پیش‌تر نمایشنامه «مصریه» در انتشارات نمایش اداره کل هنرهای نمایشی منتشر شده که مورد اقبال مخاطبان واقع شده است. متن «مصریه» در جشنواره چهلم تئاتر فجر با دو گروه از دو استان کشور و دو طرح کارگردانی مستقل اجرا خواهد شد.

تهیه‌کنندگان نمایش «سیاه‌چاله» سمیرا کریمی و حسین عابدین و همچنین مجری طرح آن خانه هنر هور است.

سعید بحرالعلومی، سپیده جعفری، افشین قدیمی، سمیرا کریمی، فرناز خاکباز، مهسا و ملیکا فرجی، نازنین فراهانی و لادن قناد بازیگران نمایش «سیاهچاله» هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از آهنگساز و طراح صدا: حامد فیروزی، طراح صحنه: مرتضی عبدالحسینی، مدیر صحنه: لئا گروسی، طراح گریم: مهتاب حسنی، طراح لباس: سمیرا کریمی، طراح نور: اکبر شجاعی، طراح حرکت: آزاده شمس، طراح موشن و آرت: مرضیه شجاعیان، طراح پوستر و بروشور: مهدی اسدی‌تبار، دستیاران کارگردان: پویا رفیعی‌نژاد،  نسترن اسکندرپور، گروه صحنه: جواد یوسفیان، اسماعیل جهانگیری، ملیکا اجدانی و محمدامین حقپرست، گروه لباس (دوخت و اجرا): ماریا نبی‌نیا، الهه کریمی، مدیر اجرایی: حمید ناصری، روابط عمومی: حمیدرضا طالبی، تبلیغات و رسانه: گروه رسانه و تبلیغات هور و عکاس: آیدا  عظیمی.

نمایش «سیاه‌چاله» از ۲۴ دی لغایت ۱۷ بهمن 1400 در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت از طریق سایت تیوال اقدام کنند.




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران