در حال بارگذاری ...
با معرفی دو مدرس؛

انجمن دراماتراپی مشهد افتتاح شد

با حضور دکتر مجید امرایی دبیر کل انجمن دراماتراپی ایران و دکتر شهرام کرمی مدیر فرهنگی و هنری و چهره نام‌آشنای هنرهای نمایشی کشور، انجمن دراماتراپی خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش ایران تئاتر در این مراسم هم‌زمان با افتتاح نمایندگی استان خراسان رضوی، دکتر مرجان کاشانی دکترای روانشناسی و دراماتراپیست و سارا کریمیان کارشناس ارشد کارگردانی و دراماتراپیست به‌عنوان نمایندگان انجمن دراماتراپی ایران در خراسان رضوی معرفی شدند.

در این مراسم ضمن تبادل تفاهم‌نامه همکاری بین موسسه فرهنگی و هنری شمایل و انجمن دراماتراپی ایران DTCI نمایندگی این انجمن در خراسان رضوی راه‌اندازی شد.

«سیدحجت طباطبایی» معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر «زره‌ساز» مدیرکل کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی، دکتر «مجتبوی» معاون فرهنگی دانشگاه فردوس مشهد، دکتر «امین» مدرس و مدیر گروه هنر دانشگاه فردوس و جشنی رئیس انجمن نمایش خراسان ، شهرام کرمی و جمعی از اساتید حوزه فرهنگ و هنر و توان‌بخشی در این مراسم حضور داشتند.

 مراسم از ساعت یازده صبح با خیرمقدم «آرش خیرآبادی» مدیر موسسه‌ فرهنگی و هنری شمایل و سخنرانی دبیر کل انجمن نمایش درمانی ایران آغاز و در ادامه با سخنرانی دکتر شهرام کرمی، دکتر زره‌ساز، دکتر مجتبوی و دکتر امین ادامه یافت.

در این مراسم پیش از افتتاح با حضور مدیران مدعو و جمعی از هنرمندان بخش‌های مختلف ازجمله سالن تئاتر، پلاتوهای تمرین استودیو ضبط و ادیت صدا و کافه‌تریا افتتاح و بازدید شد و مراسم با رونمایی از پوستر «نخستین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان روزهای پس از کرونا» با معرفی «چهار عروسک ابتکاری مؤسسه شمایل» به پایان رسید.

 گفتنی است خراسان رضوی هفتمین استانی است که نمایندگی انجمن دراماتراپی ایران در آن راه‌اندازی شده است پیش‌ازاین در استان‌های خوزستان، گیلان، مرکزی، مازندران، آذربایجان غربی و کرمان نمایندگی‌های انجمن دراماتراپی ایران راه‌اندازی شده است.ایران عضو مؤسس اتحادیه جهانی دراماتراپی WADTh است.




نظرات کاربران