در حال بارگذاری ...

مدیر تالار محراب تغییر کرد

شهرام نوشیر، کارگردان و نویسنده تئاتر پیش از اتمام جشنواره تئاتر فجر مدیریت تالار محراب را به حسن نوروزنیا سپرد. به گزارش سایت ایران تئاتر، نوشیر که حدود دو سال‌ونیم مدیریت تالار محراب را در زمان بازسازی و آغاز بهره‌برداری بر عهده داشت از دوم بهمن مدیریت تالار محراب را به حسن نوروزنیا سپرد.

شهرام نوشیر، کارگردان و نویسنده تئاتر پیش از اتمام جشنواره تئاتر فجر مدیریت تالار محراب را به حسن نوروزنیا سپرد.
به گزارش سایت ایران تئاتر، نوشیر که حدود دو سال‌ونیم مدیریت تالار محراب را در زمان بازسازی و آغاز بهره‌برداری بر عهده داشت از دوم بهمن مدیریت تالار محراب را به حسن نوروزنیا سپرد.
نوشیر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر گفت:«در حال حاضر مرحله تحویل اموال تالار محراب را پشت سر می‌گذاریم. این تغییر در جشنواره تئاتر فجر انجام شد و طی جلسه‌ای با حضور معاون اداره کل، با تقدیم لوح از من تقدیر شده و حکم مدیر جدید قرائت شد. با این حال به دلیل قول‌هایی که برای برگزاری جشنواره تئاتر فجر داده بودم تا 11 بهمن امور مربوط به جشنواره را در این تالار اداره کردم. از این پس تمام برنامه‌های تالار با تصمیم‌گیری اداره کل و مدیر جدید آن طراحی و اجرا خواهند شد.»
حسن نوروزنیا از هنرمندان رشته تجسمی است و پیش از این در سمت‌های مسئول هنری مراکز کانون‌های آموزش و پرورش، روابط عمومی و طرح و برنامه فرهنگی چند ارگان متفاوت فعالیت داشته است.
مدیر جدید تالار محراب به سایت ایران تئاتر گفت:«به دلیل برگزاری تئاتر فجر که کاری عمومی، گسترده و بین‌المللی است، تغییر مدیر با اطلاع‌رسانی اندک مواجه شد و تا عصر روز جمعه 11 بهمن برنامه‌های آقای نوشیر در تالار محراب عملیاتی بود. در حال حاضر نیز به دلیل مسئولیت ایشان در جشنواره عدالت و امید همکاری خوب و مداومی با یکدیگر داریم.»
نوروزنیا در معرفی برنامه‌های خود برای تالار محراب گفت:«شناسایی و ایجاد ارتباط با طیف گسترده هنرمندان نمایشی به ویژه تئاتر و هنرهای تجسمی با راه‌اندازی گالری تالار محراب در دستور کار قرار گرفته است. این اقدام در ادامه فعالیت‌های شناسایی و معرفی هنرمندان سراسر استان تهران با جشنواره عدالت و امید خواهد بود.»
وی در ادامه تصریح کرد:«با توجه به تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر این که عرصه هنر نباید تمام و کمال‌ به دست نخبگان باشد و باید عمومی شود و همچنین نظر مدیر کل استان تهران، عرب اسدی، که توجه به مسجد محوری و شناسایی هنرمندان لایه‌های پنهان در جامعه را مورد تاکید قرار داده‌اند، تالار محراب پایگاه فرهنگی ـ هنری اداره کل ارشاد استان تهران قرار خواهد گرفت.»