در حال بارگذاری ...

تقدیر روابط ‏عمومی جشنواره تئاتر فجر از رسانه های جمعی

"بیست و هفتمین جشنواره بین‏المللی تئاترفجر هم به پایان رسید؛ جشنواره‏ای که یقین بی‏حضور نمایندگان، خبرنگاران و منتقدان رسانه‏های جمعی (اعم از مکتوب، دیداری و شنیداری) جلوه‏ای نداشت. استقبال پرشور علاقمندان تئاتر از سالن‏های نمایش، بی‏شک میسر نمی‏شد مگر آن‏‏که عزیزان فعال ما در رسانه‏های جمعی، در انعکاس مطلوب این جشنواره تأکید نمی‏کردند

روابط‏عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‏المللی تئاترفجر از کلیه رسانه‏های مکتوب، دیداری و شنیداری که در بازتاب جشنواره مذکور نقش قابل توجهی ایفا کردند، قدردانی کرد.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط‏عمومی مرکز هنرهای نمایشی، متن این تشکر نامه بدین شرح است:
"بیست و هفتمین جشنواره بین‏المللی تئاترفجر هم به پایان رسید؛ جشنواره‏ای که یقین بی‏حضور نمایندگان، خبرنگاران و منتقدان رسانه‏های جمعی (اعم از مکتوب، دیداری و شنیداری) جلوه‏ای نداشت. استقبال پرشور علاقمندان تئاتر از سالن‏های نمایش، بی‏شک میسر نمی‏شد مگر آن‏‏که عزیزان فعال ما در رسانه‏های جمعی، در انعکاس مطلوب این جشنواره تأکید نمی‏کردند.
به راستی که دست مریزاد و زنده‏باد.
این جشنواره کاستی‏هایی هم داشت که البته خود به آن واقفیم. خداوند عمری دهد تا در رفع کاستی‏ها بکوشیم. علاوه بر این در بدرقه جشنواره بیست و هفتم، از جمیع خبرنگاران و منتقدان محترم که احتمالاً به‏دلیل ظرفیت محدود تالارها نتوانستیم میزبان خوبی برای ایشان باشیم، پوزش می‏طلبیم و امیدواریم تا آن‏ها نیز کاستی‏ها را بر ما ببخشند."