در حال بارگذاری ...

دبیر نخستین جشنواره فرهنگی‌هنری سرباز آسمانی معرفی شد

داریوش نصیری به‌عنوان دبیر نخستین جشنواره فرهنگی‌هنری سرباز آسمانی معرفی و منصوب شد.

به گزارش ایران تئاتر داریوش نصیری بازیگر، کارگردان، نویسنده، نقال و مدرس دانشگاه به‌عنوان نخستین دبیر جشنواره هنری سرباز آسمانی معرفی و منصوب شد.

داریوش نصیری فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینما ارتباطات، بازیگری و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی می‌باشد. او به‌عنوان دانشجوی نمونه کشوری در سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۲ به دریافت لوح تقدیر از ریاست محترم جمهوری نائل آمد. نصیری هم‌چنین به‌عنوان کارگردان، بازیگر و نویسنده چندین اجرا در تالار وحدت تئاتر شهر، تالار اندیشه، فرهنگ‌سرای نیاوران، تماشاخانه سنگلج و همچنین در کشورهای مختلف داشته است. داوری در جشنواره‌های فیلم و تئاتر همچون جشنواره تئاتر مقاومت جشنواره تئاتر فجر و چاپ چندین نمایشنامه و مقاله از جمله سوابق او می‌باشد.

نخستین جشنواره هنری سرباز آسمانی با محوریت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مضامین اخلاق، مدافعان سلامت و مدافعان حرم به همت بسیج اساتید دانشگاه علمی کاربردی (کانون فرهنگ و هنر) در رشته‌های نمایشنامه‌نویسی، فیلمنامه‌نویسی کوتاه، داستان‌نویسی کوتاه، عکس و طراحی پوستر ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان «بازگشت به خان نخست»

داریوش نصیری: تماشاگر باید خودش را در پیکره و معنای اثر پیدا کند
گفت‌وگو با کارگردان «بازگشت به خان نخست»

داریوش نصیری: تماشاگر باید خودش را در پیکره و معنای اثر پیدا کند

داریوش نصیری، کارگردان نمایش خیابانی «بازگشت به خان نخست» بر این باور است که ارتباط مخاطبان با نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی زمانی شکل می‌گیرد که تماشاگر خودش را در پیکره و معنای اثر پیدا کند.

|

نظرات کاربران