در حال بارگذاری ...
در موزه تخصصی کودک و هیجان همدان برگزار می‌شود

آیین رونمایی پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

پوستر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه در شهر همدان رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، مراسم رونمایی پوستر جشنواره بیست و هفتم با شعار «تئاتر؛ پرواز پروانه‌های خیال» سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در موزه تخصصی کودک و هیجان همدان در محوطه تاریخی هگمتانه برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور میهمانان ویژه‌ای برگزار خواهد شد، امیر مشهدی عباس دبیر جشنواره، احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و رئیس جشنواره و مدیران و مسئولان ارشد استانی حضور خواهند داشت که با توجه به شیوع کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به‌طورجدی موردتوجه قرار گرفته است.

تعدادی از کودکان همدانی نیز میهمان مراسم رونمایی از پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان خواهند بود.

حمید زری‌باف، پوستر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را طراحی کرده است و مراسم رونمایی از پوستر به‌صورت زنده از صفحه اینستاگرام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان به نشانی Hamedan.farhang@ و @fest.27 پخش می‌شود.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتمادبه‌نفس فرزندان ایران‌زمین از طریق نمایش، با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی متناسب با شرایط همه‌گیری کرونا، در اسفندماه سال جاری به دبیری امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

مشروح اخبار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی https://icy.theater.ir/fa/ دنبال کنید.




نظرات کاربران