در حال بارگذاری ...
برنامه سال انجمن هنرهای نمایشی استان تهران تدوین شد

اجرای پنج نمایش با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

برنامه‌های پیشنهادی انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در سال ۱۴۰۱ توسط هیات مدیره این انجمن تدوین و تنظیم شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان تهران، پس از تبادل نظر اعضای هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و جمع‌آوری نظرات نخبگان تئاتر استان تهران برنامه‌های پیشنهادی انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در سال ۱۴۰۱ تنظیم شد و اواخر بهمن ماه برای حمایت به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ارائه شد.
برنامه‌های انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در ۱۰ محور تنظیم شده که مهم‌ترین آن حمایت از اجرای عمومی آثار نمایشی،جشنواره زدایی و توجه ویژه به اجرای عمومی،آموزش در شهرستان‌های استان تهران است.
همچنین در حوزه تولید ۱۵ پرتره نمایشی شهدای شاخص شهرستان‌های استان تهران،تولید ۵ نمایش در خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی،حمایت از ۷۰ اثر نمایشی در قالب اجرای عمومی آثار در شهرستان‌های استان تهران و برگزاری رویداد «ما فراموشکار نیستیم» که به تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان تئاتر استان تهران می‌پردازد، از دیگر سرفصل‌های برنامه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.
نکته مورد اهمیت در خصوص تنظیم و تدوین برنامه‌های پیشنهادی انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در سال ۱۴۰۱ توجه و حمایت از گروه‌های فعال تئاتر استان تهران و توجه به اجرای عمومی آثار و آموزش و نسل متعهد و متخصص تئاتر استان است.
در تدوین این برنامه بر استفاده از ظرفیت تمام نهادها و ارگان‌ها تاکید شده تا تئاتر استان تهران پویاتر از قبل به حیات خود ادامه دهد.همچنین در برگزاری رویدادهای هنری تلاش این است که به‌جای برپایی جشنواره‌ها،فصل تئاترشهرستان‌ها رونق گیرد و با محوریت اجرای عمومی آثار نمایشی اجرایی شوند.
لازم به ذکر است،انجمن به دنبال این است که فعالیت تئاتر استان تهران را برنامه‌محور کند و در راه اعتلای تئاتر استان قدم بردارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران