در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

موفقیت هنرمندان تئاتر اهواز حاصل تلاش جمعی این گروه ارزشمند است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پی موفقیت بزرگ هنرمندان تئاتر اهواز در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیام تبریکی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت موفقیت بزرگ هنرمندان تئاتر اهواز در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیام تبریکی منتشر کرد و این موفقیت بزرگ را به هنرمندان تئاتر خوزستان تبریک گفت.

در متن این پیام تبریک آمده است:

از همان دم که نور بر صحنه می تابد، چشم و گوش و قلب تماشاگران در تسخیر هنرمندانه نمایشگرانی است که توان و استعداد خود را به زلف باورهای دینی و ارزش های اجتماعی مردمشان گره می زنند، تا بر تاریکی ها چیره شوند و خالق آثاری تأثیرگذار باشند.

موفقیت بزرگ هنرمندان تئاتر اهواز با نمایش«مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» به کارگردانی مجتبی رستمی فر در بخش صحنه ای مسابقه بزرگ چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و کسب جوایز تندیس برگزیده کارگردانی، تندیس برگزیده طراحی صحنه و تندیس برگزیده طراحی حرکت توسط مجتبی رستمی فر، تندیس برگزیده طراحی نور توسط ایمان نخلستانی و تقدیر طراحی لباس توسط سارا حسین پور و کسب بیشترین جوایز چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر توسط این نمایش که حاصل تلاش جمعی این گروه ارزشمند است را به جامعه هنر و هنرمندان تئاتر استان خوزستان تبریک عرض می کنم.

ادامه موفقیت هنرمندان پرافتخار تئاتر خوزستان را از خداوند منان خواستارم.

محمد جوروند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

 

به گزارش تئاتر خوزستان، آیین اختتامیه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه شامگاه سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ ماه 1400 مصادف با سالروز ولادت حضرت علی(ع) در تالار وحدت تهران برگزار شد که نمایش «مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ» کار گروه تئاتر آماتور اهواز موفق به کسب پنج جایزه ویژه از این جشنواره شد.




مطالب مرتبط

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

سیدصادق فاضلی: چمچیر نه منوچهر، شمشیر. چون شمشیرم شکست نه چون چمچیرم چکست ...! اینقدر نخند سر تمرین ... آیینه‌ای مقابلم گذاشتم و به جای خودم تو رو تو آینه می‌بینم، چقدر تیک داره گردنت، ...

|

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» از اندیمشک، «سایلنت هملت؛ سایلنت» و «رسم‌الخط» اهواز و در بخش خیابانی نمایش «درد و ایده» از اهواز و نمایش «قهرمان غریب» از سوسنگرد به جشنواره منطقه‌ای ...

|

در گفت‌و‌گو با سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» مطرح شد

20 سال انتظار کارگردان خوزستانی برای اجرای اثری از بهرام بیضایی
در گفت‌و‌گو با سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» مطرح شد

20 سال انتظار کارگردان خوزستانی برای اجرای اثری از بهرام بیضایی

سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» که در اهواز روی صحنه است، می‌گوید برای اقتباس از اثر بزرگ بهرام بیضایی و به صحنه بردن آن، 20 سال انتظار کشیده است.

|

نظرات کاربران