در حال بارگذاری ...
مدیر عامل موسسه هنرهای نمایشی استان فارس:

منتظرحمایت جدی از تئاتر استان ها در سال آینده هستیم

با درخشش گروه های نمایشی استانها در بخش های مختلف چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، هیات مدیره موسسه هنرهای نمایشی فارس ضمن تبریک به همه گروه های شرکت کننده از خواست استان ها در خصوص حمایت از تئاتر کشور خبر داد.

احمد وامق مدیر عامل موسسه هنرهای نمایشی فارس در گفت و گو با تئاتر فارس ضمن اعلام اینه خبر تصریح کرد: هیات مدیره موسسه هنرهای نمایشی فارس ضمن تبریک به هنرمندان شرکت کننده در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و قدردانی از نمایندگان تئاتر فارس در این رویداد خواستار توجه و حمایت جدی از هنرمندان تئاتر استانها شد.

وی افزود:در این دوران سخت کرونا تلاش عاشقانه هنرمندان تئاتر کشور را ارج می‌نهیم و امید آن داریم در سال آینده با قطع زنجیره کرونا شاهد نشاط مجدد در خانواده تئاتر کشور باشیم.

وامق در ادامه افزود:از سوی هیات مدیره موسسه هنرهای نمایشی فارس ضمن قدردانی از تمام هنرمندان درخشش هنرمندان تئاتر فارس در این رویداد را ارج می‌نهیم و دریافت جوایز گریم و طراحی لباس در بخش مسابقه صحنه و همچنین حضور دو نویسنده شیرازی در مرحله نهایی نمایشنامه نویسی فجر را تبریک و شادباش عرض می‌کنیم.

مدیر عامل موسسه هنرهای نمایشی فارس خاطر نشان کرد:بی تردید موفقیت هنرمندان شهرستان ها در جشنواره تئاتر فجر و سایر جشنواره‌های کشور نشان از عزم جدی و تلاش عاشقانه این هنرمندان است و کمترین توقع این است که انشالله در سال آینده شاهد توجه منصفانه و برقراری عدالت در خصوص حمایت از گروه‌های نمایشی و تئاتر استانها باشیم تا این هنرمندان بتوانند با فراغ بال و اندیشه در زادگاه خود فعالیت کنند به جای آنکه به مهاجرت بیندیشند.

بر اساس این گزارش،هنرمندان تئاتر فارس در ۹ گرایش مختلف در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشتند.




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

با حضور هنرمندان شیرازی

«بی‌خوابی» در جشنواره بین‌المللی تئاتر دربندیخان عراق درخشید
با حضور هنرمندان شیرازی

«بی‌خوابی» در جشنواره بین‌المللی تئاتر دربندیخان عراق درخشید

نمایش «بی‌خوابی» به کارگردانی شیما پورسهم‌الدین، کاری از هنرمندان شیرازی، به عنوان نماینده ایران در هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی دربندیخان عراق حضور پیدا کرد و موفق به کسب مقام دوم بهترین نمایش در بخش بین‌الملل شد.

|

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد

سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس برگزیدگان خود را معرفی کرد

آیین اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی فارس شامگاه شنبه ۲۷ آبان در تالار حافظ شیراز برگزار شد و در بخش آثار خیابانی نمایش «بهمن» به عنوان اثر برگزیده معرفی شد. همچنین در بخش تئاتر صحنه‌ای، نمایش های «ایلخونی»، «تاوان»، «یک ماه و سه روز و ۲۴ ساعت» و «روزهای اوج یک ...

|

نظرات کاربران