در حال بارگذاری ...
حکایت جنونی بی‌پایان در سوگ هملت

«افلیا» دوباره به شهرزاد بازمی‌گردد

دور دوم اجراهای نمایش «افلیا» به نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی در پردیس تئاتر شهرزاد از ۹ اسفند به مدت ۱۸ شب آغاز می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، مسعود طیبی در این نمایشنامه تحت تأثیر نگاه یان کات به شکسپیر، برداشت پست‌مدرن وی‍ژه خود را از جنون افلیا در سوگ هملت به تصویر می‌کشد.

در این اثر که چهارمین اقتباس پست‌مدرن طیبی از آثار شکسپیر محسوب می‌شود، روژین پناهی نقش افلیا را ایفا می‌کند. آکادمی هنرهای نمایشی میزانسن مجری طرح این نمایش است و داوود زارع گاریزی و سمیه طیبی تهیه‌کنندگان آن هستند.

سایر عوامل نمایش «افلیا» عبارت‌اند از دستیار کارگردان: محمدجواد بهروز، دستیار دوم کارگردان: یگانه کیاپاشا، مدیر صحنه: احسان دوامی، طراح صحنه: بابک محمودزاده، طراح نور: مجتبی گیوان، طراح لباس: جیران کرمی، طراح پوستر: امیر رجبی، انتخاب و میکس موسیقی: محمدجواد بهروز، اسپشیال و ساخت قطعات: موسسه رؤیای هنر خلاق (بتسابه نعیمایی)، روابط عمومی: سمیه طیبی، ساخت تیزر: کوروش توکلی،‌ فرهاد توکلی، تصویربردار: محمدرضا اسکندرپور، عکاس: رضا جاویدی، بیتا حمزه، مجری طرح: آکادمی هنرهای نمایشی میزانسن، تهیه‌کنندگان: داوود زارع گاریزی و سمیه طیبی.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه فرمایند.




مطالب مرتبط

نقدی بر نمایش «نفرین رزالین» نوشته و کار مسعود طیبی

رومئو و ژولیت؛ قربانیان عشقی نافرجام در رقابت صاحبان قدرت
نقدی بر نمایش «نفرین رزالین» نوشته و کار مسعود طیبی

رومئو و ژولیت؛ قربانیان عشقی نافرجام در رقابت صاحبان قدرت

سیدعلی تدین صدوقی: این شب‌ها گذرتان به تئاتر شهر بیفتد در سالن قشقایی می‌توانید تماشاگر نمایش «نفرین رزالین» تازه‌ترین اثر نمایشی مسعود طیبی باشید. نمایشی که درام معروف «رومئو و ...

|

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران