در حال بارگذاری ...
بنا بر اعلام اردشیر صالح‌پور

انتخابات هیئت‌مدیره یونیمای ایران در اردیبهشت برگزار می‌شود

اردشیر صالح‌پور، رئیس یونیمای ایران با انتشار اطلاعیه‌ای تاریخ برگزاری مجمع عمومی و انتخابات جدید این موسسه را اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام کرد.

به گزارش ایران تئاتر، ئیس یونیمای ایران در این اطلاعیه آورده است: با توجه به انقضای مهلت دوره هیئت‌مدیره یونیمای ایران و با عنایت به شرایط ویژه کرونا که هم‌اکنون ۳۳۷ شهر کشور در وضعیت قرمز به سر می‌برند و امکان برگزاری مجمع عمومی فراهم نیست، تشکیل مجمع و انتخابات جدید در اردیبهشت‌ماه سال آتی با حضور و مشارکت اعضا تشکیل خواهد شد.

لازم به توضیح است که یونیمای ایران تازمان برگزاری انتخابات جدید، در کلیه استان‌ها همچنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت‌های خود ادامه داده و هیچگونه خللی در برنامه‌های اجرایی نخواهد داشت.

بدیهی است تغییر و تأخیر حاصله ناشی از شرایط ویژه‌ای است که کشور ما وجهان با آن مواجه و درگیر بوده و اکثر مجامع ازجمله (انتخابات خانه تئاتر) و برگزاری جشنواره کودک و نوجوان همدان، برنامه‌های اجرایی خود را به اردیبهشت‌ماه و زمان مناسب موکول نموده‌اند.

برای همه اعضای خانواده یونیمای ایران که طی دوساله اخیر در شرایطی جانکاه به فعالیت‌های عروسکی اهتمام ورزیده و چراغ نمایش عروسکی را در اقصی نقاط کشور فروزان نگاه داشته‌اند آرزوی سلامتی و سرافرازی دارم.

 




نظرات کاربران