در حال بارگذاری ...
پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی اردبیل:

استاد شفیع خلیل زاده، شاعری پاک نفس و هنرمندی والا

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با صدور پیامی، درگذشت استاد شفیع خلیل زاده از پیشکسوتان تئاتر استان اردبیل را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل؛ عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با صدور پیامی، درگذشت استاد شفیع خلیل زاده از پیشکسوتان تئاتر استان اردبیل را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
خبر درگذشت شاعر پاک نفس و روشن ضمیر آستان ملک پاسبان اهل بیت علیهم السلام و هنرمند والامقام تئاتر، فیلم و تلویزیون زنده یاد استاد شفیع‌‌‌خلیل زاده که با تخلص چاووش اشعار نغز و پر باری را سروده ورونق بخش محافل و مجالس شعری شده و با نقش آفرینی در  فیلم، تئاتر و تلویزیون دارالارشاد اردبیل، نقش‌های ماندگاری را از خود به یادگار گذاشته است، در نخستین روزهای بهار 1401 و در آستانه روزجهانی تئاتر، موجب تاسف و تألم شد. این ضایعه جبران ناپذیر را به خادمان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام، اهالی شریف و فرهنگ پرور استان، جامعه فرهنگی و ادبی و هنری استان، شعرا و هنرمندان و نیز خانوده آن عزیز سفر کرده تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای خانواده داغدارش صبر و شکیبایی آرزومندم. روحش شاد و یادش برای همیشه مانا و جاوید باد.
 




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران