در حال بارگذاری ...
حادثه‌ای جدی برای یکی از بازیگران «دکتر نون»

اتفاقی تلخ در تئاترشهر

یکی از بازیگران نمایش «دکتر نون ...» شب گذشته ، هنگام اجرای این نمایش در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر دچار حادثه شد و در اثر آسیب دیدگی جدی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

به گزارش ایران تئاتر غلامرضا پودینه، از بازیگران قدیمی اهل زاهدان است که در نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» به کارگردانی هادی مرزبان مشغول بازی بود ، شب گذشته، پنجشنبه یازدهم فروردین ماه به هنگام بازی در این نمایش دچار حادثه و به بیمارستان منتقل شد.

مرزبان در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا درباره اتفاقی که برای این بازیگر رخ داده است، گفت: ایشان به هنگام اجرای نمایش، به دلیل تاریکی فضای پشت صحنه، به بخش ماشینری سالن سقوط کرد و از آنجا که به داخل چاه عمیقی افتاد، متاسفانه کمر و پایش آسیب دید.

او ادامه داد: بعد از این اتفاق، بلافاصله آتش‌نشانی به سالن آمد و این بازیگر را از چاه عمیق بیرون آورد و به بیمارستان منتقل کرد. شب گذشته پای او که دچار شکستگی شده، گچ گرفته شد و در یکی دو روز آینده هم باید کمرش جراحی شود.

مرزبان با ابراز خرسندی از همراهی مدیریت مجموعه تئاتر شهر و دیگر کارکنان این مجموعه افزود: بعد از این اتفاق، آقای گله‌دارزاده، مدیر مجموعه تئاتر شهر و دیگر کارکنان این مجموعه به پشت صحنه آمدند و  اطمینان دادند که برای درمان این بازیگر هیچ مشکلی رخ نمی‌دهد و تمام هزینه‌های درمان آقای پودینه را تامین خواهند کرد و اجازه نمی‌دهند ایشان از نظر مالی به زحمت بیفتد.

او  در عین حال خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این ماجرا مدیریت و دیگر کارکنان مجموعه تئاتر شهر همراهی بسیار خوبی داشتند و دارند ولی آنچه مسلم است این است که بازیگران همواره در معرض آسیب هستند و لازم است تا از بیمه مناسبی بهره‌مند باشند، بخصوص در شرایط فعلی که هزینه‌های درمان بسیار بالاست و عمده بازیگران تئاتر به تنهایی توانایی تامین این هزینه‌ها را ندارند.

مرزبان با ابراز تاسف از اینکه غلامرضا پودینه، امکان همراهی با گروه اجرایی این نمایش را ندارد، اضافه کرد: ایشان بسیار غمگین بود که بازی‌اش در نمایش نیمه کاره مانده است و حالا ناچاریم که نقش ایشان را به یکی دیگر از اعضای گروه بسپاریم که البته نقش کوتاهی است و از این نظر مشکلی نخواهیم داشت ولی ناراحتیم که برای همکارمان چنین حادثه‌ای رخ داد و دیگر نمی‌تواند همراهمان باشد.

به گفته او، اتفاق شب گذشته اخلالی در اجرای نمایش ایجاد نکرد و با یک تغییر جزیی، اجرای نمایش ادامه پیدا کرد.

نمایش «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد»، بر اساس داستانی به همین نام از شهرام رحیمیان به کارگردانی هادی مرزبان از هفتم فروردین ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است.

این نمایش امروز و فردا، دوازدهم و سیزدهم فروردین به دلیل تعطیلی تئاتر شهر، اجرا ندارد و  اجرای آن از روز چهاردهم فروردین ماه بار دیگر از سر گرفته می‌شود.

در این اثر نمایشی که بستری عاشقانه و سیاسی دارد، حامد کمیلی در نقش دکتر نون و بهنام تشکر در نقش دکتر مصدق روی صحنه می‌روند.




مطالب مرتبط

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد

محمود سالاری: تعمیرات ساختمان تئاتر شهر به‌زودی آغاز می‌شود
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد

محمود سالاری: تعمیرات ساختمان تئاتر شهر به‌زودی آغاز می‌شود

محمود سالاری، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن توضیح درباره اولویت‌های عمرانی این معاونت از آغاز تعمیرات ساختمان تئاتر شهر و نیز از بهسازی تالارهای سنگلج و هنر خبر داد.  

|

در سالروز درگذشت هنرمند پیشکسوت سیاه‌بازی

نمایش «شاماران» به سعدی افشار تقدیم شد
در سالروز درگذشت هنرمند پیشکسوت سیاه‌بازی

نمایش «شاماران» به سعدی افشار تقدیم شد

اجرای پنج شنبه شب نمایش «شاماران» که مصادف با 30 اردیبهشت سالگرد درگذشت زنده یاد سعدی افشار بود، به این هنرمند تقدیم شد و محمدرضا خاکی در حاشیه این اجرا، نمایش امروز کشور را وامدار هنرمندانی چون سعدی افشار دانست.

|

در نشست خبری نمایش «روال عادی» مطرح شد

مجید مجیدی: وظیفه ماست که از تئاتر حمایت کنیم
در نشست خبری نمایش «روال عادی» مطرح شد

مجید مجیدی: وظیفه ماست که از تئاتر حمایت کنیم

مجید مجیدی کارگردان مطرح سینما در مراسم رونمایی از پوستر و نشست خبری نمایش «روال عادی» گفت وظیفه ما این است که از تئاتر حمایت کنیم. ما به تئاتر مدیون هستیم و حمایت امروز ما از تئاتر به نوعی خمس و زکاتی است که باید پرداخته شود. ما در دهه ۶۰ از تئاتر کوچ کردیم و به سینما رفتیم.

|

«عطر آدم»؛ تلفیقی از تئاتر، اکتیویسم، تراپی

«عطر آدم»؛ تلفیقی از تئاتر، اکتیویسم، تراپی

آرمان طیران*: «سرود-نمایش عطر آدم» با طراحی و هدایت حضورِ طیف مختلف کُنشگرانش (تماشاگر-بازیگران) با نگرش‌ها و نظرگاه‌های انتقادی و تجربیات زیسته گوناگون‌شان با نزدیک شدن به الگو و رهیافت ...

|

نظرات کاربران