در حال بارگذاری ...

مجید امرایی ‌مدیر جدید روابط عمومی مجموعه تئاترشهر ‌

در پی استعفای عباس حبیبی از مدیریت روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، محمد حیدری ضمن تشکر از خدمات عباس حبیبی، طی حکمی، مجید امرایی را به سمت مدیریت روابط عمومی مجموعه تئاترشهر منصوب کرد. متن این حکم به شرح زیر است: جناب آقای مجید امرایی نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه علمی و عملی تئاتر و رسانه، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیر روابط‏عمومی مجموعه تئاترشهر منصوب کرده و برای جناب‌عالی از درگاه خداوند منان آرزومند توفیق روزافزون هستم. محمد حیدری مدیر مجموعه تئاترشهر

با قبول‌ استعفای عباس حبیبی، محمد حیدری طی حکمی مجید امرایی را به سمت مدیر روابط عمومی مجموعه تئاترشهر منصوب کرد.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، در پی استعفای عباس حبیبی از مدیریت روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، محمد حیدری ضمن تشکر از خدمات عباس حبیبی، طی حکمی، مجید امرایی را به سمت مدیریت روابط عمومی مجموعه تئاترشهر منصوب کرد.
متن این حکم به شرح زیر است:
جناب آقای مجید امرایی
نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه علمی و عملی تئاتر و رسانه، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیر روابط‏عمومی مجموعه تئاترشهر منصوب کرده و برای جناب‌عالی از درگاه خداوند منان آرزومند توفیق روزافزون هستم.
محمد حیدری
مدیر مجموعه تئاترشهر
گفتنی است "مجید امرایی" دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی از دانشکده هنر و معماری است. ا سوابق وی می‌توان از جمله به عضویت در هیأت علمی دانشگاه علمی ـ کاربردی، مبتکر شیوه نمایش درمانی بر‌ مصدومان بازمانده از جنگ، 12 سال سابقه رسانه‌ای از 1376 در خبرگزاری ایرنا، نگارش بیش از 23 مقاله علمی در حوزه‌های مختلف تئاتر با موضوعات گوناگون، کارشناس فرهنگی ـ هنری رادیو به مدت دو سال، نویسنده کتاب‌های"غمنامه رستم و سهراب"، "خانه پلاک 1"، "آقای فلاحی" و"9 قصه مینی‌مال از شناخت شخصیت‌های شاهنامه(از کیومرث تا شغاد)، "کتاب اول طرح اطلاعات آماری شهرستان‌ها"، مسوول ستاد خبری و روابط عمومی چند جشنواره بین‌المللی، سراسری و منطقه‌ای، کارگردان 20 نمایش صحنه‌ای، خیابانی و عروسکی و 4 سال کارشناسی انتشارات تبلیغات و سمعی و بصری بنیاد جانبازان، دبیری شش دوره جشنواره نمایش درمانی، داوری و عضویت در هیات انتخاب چند جشنواره تئاتر بین‌المللی، سراسری ، منطقه‌ای و حضور در چند همایش علمی داخلی و خارجی اشاره کرد.