در حال بارگذاری ...

برنامه اولین روز جشنواره عدالت و امید

بخش نمایش نخستین جشنواره هنری عدالت و امید از دوشنبه ۱۲ اسفند در تالار های اصلی، سایه، کارگاه نمایش، مرکز فرهنگی هنری انقلاب، خانه نمایش و تماشاخانه سنگلج آغاز می شود. به گزارش سایت ایران تئاتر در این روز تالار اصلی مجموعه تئاترشهر در نوبت ۱۹ خود میزبان نمایش "آخرین مرد ایستاده" به کارگردانی یعقوب صدیق جمالی با مدت ۷۰ دقیقه خواهد بود.

بخش نمایش نخستین جشنواره هنری عدالت و امید از دوشنبه 12 اسفند در تالار های اصلی، سایه، کارگاه نمایش، مرکز فرهنگی هنری انقلاب، خانه نمایش و تماشاخانه سنگلج آغاز می شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر در این روز تالار اصلی مجموعه تئاترشهر در نوبت 19 خود میزبان نمایش "آخرین مرد ایستاده" به کارگردانی یعقوب صدیق جمالی با مدت 70 دقیقه خواهد بود.
در تالار سایه نیز "شمردن ستاره های شب" نوشته و کارگردانی شهرام کرمی با مدت 65 دقیقه در نوبت های 18 و 30/20 و در کارگاه نمایش "کلاغ ها به مترسک می خندند" کار شبنم زیرک قشقایی به مدت 45 دقیقه در نوبت های 45/17 و 20 به اجرا در می آیند.
"آخرین عکس را با هم می گیریم" به کارگردانی صالح زینی پور با مدت 50 دقیقه نمایشی از یاسوج است که در نوبت های 30/14 و 17 تالار نمایش مرکز فرهنگی هنری انقلاب اسلامی روی صحنه خواهد رفت.
تالار سنگلج در روز اول این جشنواره میزبان نمایش کوچه عاشقی کار نصرالله قادری است که با مدت 130 دقیقه در ساعت 19 روی صحنه می رود.
خانه نمایش اداره تئاتر نیز در نوبت های 30/16 و 19 میزبان نمایش میعاد به کارگردانی رضا کناری وند با مدت 50 دقیقه خواهد بود.
لازم به ذکر است بخش موسیقی این جشنواره در تالار رودکی و بخش تجسمی آن در موزه هنرهای معاصر و مرکز فرهنگی هنری انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.