در حال بارگذاری ...
با رویکرد مسائل زیست محیطی

محمودآباد میزبان بزرگ‌ترین رویداد نمایش‌های ساحلی کشور می شود

همواره یکی از چالش های اصلی ما در این شهر مسئله محیط زیست و زباله بوده که قطعا با زبان هنر و ایجاد فرهنگ سازی با تولید آثار فاخر نمایشی می توان بر این چالش غلبه نماییم.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، یاسر محمودی مدیر عامل،  بهزاد شاهنده رئیس مجمع نمایندگان  و حامد مربوط صادق رئیس هئیت مدیره انجمن هنرهای نمایشی  استان مازندران به اتفاق صادق خوشخو ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد با شهردار شهر ساحلی محمودآباد دیدار کردند.

در این دیدار که در دفتر شهردار،انجام شد،در خصوص برگزاری اولین جشنواره تئاتر ساحلی و خیابانی کشور به میزبانی محمودآباد بحث و تبادل نظر شد.
مربوط صادق رئیس هئیت مدیره انجمن هنرهای نمایشی مازندران توضیحاتی را در خصوص طرح اجرایی اولین جشنواره ساحلی و خیابانی ارائه نمود و افزود این جشنواره با محوریت تولید آثار فاخر نمایشی در موضوعات:فرهنگ محیط زیست با تاکید بر حفظ و زیباسازی سواحل و دریای خزر،فرهنگ پسماند و تفکیک زباله و فرهنگ جذب توریست و گردشگر برگزار خواهد شد.
در ادامه بهزاد شاهنده رئیس مجمع نمایندگان انجمن هنرهای نمایشی استان عنوان کرد:از ظرفیت‌های بالای این شهرستان و نیز پتانسیل بالای این شهرداری در ایام نوروز و تابستان در خصوص جذب توریست و گردشگر با ارائه طرح‌های شاخص و فاخر کشوری و بین المللی می‌توان بالاترین بهره برداری فرهنگی را داشت که مطمئنا در برند سازی شهری نیز موثر خواهد بود.
یاسر محمودی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی تصریح کرد: جشنواره‌های بزرگ تئاتر در کشور با نام شهرها عجین شده‌اند که این خود می‌تواند در خصوص برند سازی شهری تاثیر بسزایی داشته باشد از جمله جشنواره تئاتر فتح خرمشهر،جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان،ارس،مریوان و.... ولی متاسفانه در مازندران هنوز در این حوزه به صورت جدی و حرفه‌ای وارد نشده‌ایم که با مستندات و برنامه هایی که در این چند ماهه اخیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر در سطح استان مازندران شاهد بودیم بر آن شدیم که پیشنهاد میزبانی این جشنواره را به شهرستان محمودآباد ارائه دهیم.
مهندس اختیاری شهردار محمودآباد نیز ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان عنوان داشت: همواره یکی از چالش‌های اصلی ما در این شهر مسئله محیط زیست و زباله بوده که قطعا با زبان هنر و ایجاد فرهنگ سازی با تولید آثار فاخر نمایشی می‌توان بر این چالش غلبه نماییم.
شهردار شهر ساحلی محمودآباد بیان کرد: سیاست‌های ما در این دوره،ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ساماندهی فرهنگی و اجتماعی سواحل است و از چنین طرح‌های فاخری قطعا استقبال خواهیم کرد.




نظرات کاربران