در حال بارگذاری ...

هم‌اندیشی تئاتر بچه‌های مسجد استان البرز در هفته هنر انقلاب اسلامی

دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی نشست هم اندیشی گروه های نمایشی تئاتر مردمی بچه های مسجد با حضور هنرمندان و فعالان تئاتر استان و مهمان ویژه مراسم همچون؛ حسین فدایی حسین، محمد مهرابی رییس حوزه هنری البرز و حجت الاسلام کاظم شکری رییس کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر، حسن پورگل محمدی بعنوان کارشناس مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز اجرای این نشست صمیمی را در سالن میلاد شهرداری کرج برعهده داشت و طی آن حسین فدایی حسین در جمع گروه های نمایشی به بیان اهمیت جایگاه و ظرفیت های نمایش مسجدی پرداخت و گفت: تئاتر مسجدی به عموم مردم تعلق دارد و این رویکرد مردمی باعث شده تا افراد علاقه‌مند با سطوح مختلف استعداد بتوانند در آن حضور یابند و حوزه هنری باید تئاتر در مساجد رو اولویت اول خود قرار دهد.

او افزود: این گونه نمایشی توانسته نگاه مردم به هنر نمایش را تغییر دهد، فاصله مردم و مخاطبان را با نمایش کمتر کند و امیدواریم در آینده بعنوان یک گونه جدید نمایشی به جهانیان نیز معرفی گردد.

در این مراسم با حضور محمد مهرابی رئیس حوزه هنری استان البرز، حجت الاسلام شکری رئیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد، حسین فدایی حسین از مربیان و اعضای فعال هنرهای نمایشی، رامین ملایی رئیس انجمن نمایش استان البرز از فعالان تئاتر مردمی بچه های مسجد تقدیر به عمل آمد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران