در حال بارگذاری ...
دبیر جشنواره خبرداد؛

ارسال 39 اثر از گروه‌های آذربایجان شرقی برای جشنواره تئاتر سردرود

دبیر جشنواره تئاتر خیابانی سردرود از وصول سی و نه اثر از گروه های استانی به دبیرخانه دومین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی، دبیرخانه جشنواره استانی تئاتر خیابانی سردرود هم‌زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سال گذشته،فراخوان دومین دوره خود را منتشر نمود و درحالی‌که با همه گیری بیماری کرونا، هنرمندان با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند.

این جشنواره با استقبال خوب هنرمندان حوزه تئاتر خیابانی استان مواجه شد و با اتمام مهلت ارسال اثار دومین دوره، سی و نه اثر به دبیرخانه این جشنواره واصل شده است.
امیرمهروند،که دومین دوره جشنواره استانی تئاتر خیابانی سردرود را دبیری می‌کند،با اعلام این خبر، ضمن تقدیر از همه گروه‌ها و مشارکت آن‌ها برای حمایت و حضور در دوره جدید این جشنواره از شهرهای تبریز،اهر،مرند،جلفا،ورزقان،خسروشهر،بناب و سردرود،اعلام کرد که هیئت بازبینی و انتخاب درحال تشکیل است و روز ٢٩ فروردین ماه سالجاری،آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره انتخاب و اعلام خواهند شد.
همچنین مهروند خبر داد برای بخش داوری نهایی این رویداد، چهره‌های هنری ملی انتخاب خواهند شد.
دومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی سردرود از سوی شورای شهر و شهرداری سردرود در تاریخ‌های ٢٨ الی ٣١ اردیبهشت ماه ١٤٠١ برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران