در حال بارگذاری ...

برنامه سومین روز جشنواره عدالت و امید

چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه تالار اصلی مجموعه تئاترشهر میزبان نمایش"تمام صبح‌های زمین" نوشته ایوب آقاخانی و کارگردانی حسین مسافرآستانه است که با مدت ۸۰ دقیقه در نوبت‌های ۱۸ و ۲۰ روی صحنه می‌رود.

سومین روز جشنواره عدالت و امید، در بخش نمایش با اجرای 3 نمایش در بخش مسابقه و 3 نمایش در بخش غیر مسابقه برگزار می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، چهارشنبه 14 اسفند ماه تالار اصلی مجموعه تئاترشهر میزبان نمایش"تمام صبح‌های زمین" نوشته ایوب آقاخانی و کارگردانی حسین مسافرآستانه است که با مدت 80 دقیقه در نوبت‌های 18 و 20 روی صحنه می‌رود.
تالار سایه نیز به اجرای نمایش"باران" نوشته هادی حوری و کارگردانی امیر دژاکام اختصاص دارد که با مدت 80 دقیقه در نوبت‌های 18و 30/20 اجرا می‌شود.
کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر شاهد اجرای"داستان عامه‌پسند" کار آرش عباسی است که با مدت 60 دقیقه در نوبت‌های 17 و 20 روی صحنه می‌رود.
در تالار نمایش مرکز فرهنگی ـ هنری انقلاب اسلامی(برج آزادی) نیز نمایش"بیدادگاه" نوشته عسگری و کارگردانی کوروش خزاعی‌اصل از کرج با مدت 60 دقیقه اجرا می‌شود. نوبت اجرای این نمایش 30/14 و 17 تنظیم شده است.
نمایش"مسخ" کار امین آبان نیز که با مدت 50 دقیقه تولید شده در نوبت‌های 30/16 و 19 مهمان خانه نمایش اداره تئاتر خواهد بود. این نمایش نیز از شهر کرج به این جشنواره راه یافته است.
اما تماشاخانه سنگلج همچنان میزبان"کوچه عاشقی" است. این نمایش که کار نصرالله قادری است، با مدت 130 دقیقه در ساعت 19 اجرا می‌شود.