در حال بارگذاری ...
یک تذکر جدی به بهانه فقدان نادر طالب زاده

ترور بیولوژیک اندیشمندان را شوخی نگیریم 

ایران تئاتر : علی اکبر عبدالعلی زاده سردبیر ایران تئاتر طی یادداشتی که صبح یکشنبه در «ویژه نامه روزنامه جام جم برای وداع با نادر طالب زاده» منتشر کرد به اهمیت پیگیری و توجه به ترور بیولوژیک چهره های موثر فرهنگ و هنر ایران اسلامی پرداخت .

به گزارش ایران تئاتر عبدالعلی زاده در در این یادداشت آورده است :

وقتی نادر طالب‌زاده با جزئیات کامل اعلام کرد موردحمله بیولوژیک قرار گرفته است آنان که باید، قضیه را جدی نگرفتند، هیچ حتی اصل ماوقع را به شوخی برگزار کردند. این روزها دور مرثیه خوانی فقدان طالب‌زاده است و حضراتی که حتی این ترور آشکار را نفی کردند این روزها صف اول نشین مراسم بزرگداشت این اندیشمند جسور جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هستند.
بی‌مقدمه رفتم سر اصل مطلب چون دیگر کار از کار گذشته و تعارفات در این مورد ختم به خیر نشده است. حتی افراد به‌ظاهر همسو هم از باب « چرا او؟» و در اصل از منظر «چرا ما نه؟» حتی در ترور شدن هم بخل و حسد به خرج دادند و بی‌توجه به سابقه آشکار این اقدام دشمن حتی آن را مردود دانستند.
 کافی است به این سوال پاسخ دهیم که « چرا نادر طالب‌زاده نه ؟!» او که مستند ساز افشاگر ، پژوهشگر طرح های کاربردی ، اجماع کننده اندیشه‌های آزادی‌خواه در سراسر دنیا و برگزارکننده نشست های ضد استکباری و ضد صهیونیستی پر واکنش بود. صهیونیست جماعت برای کمتر از این‌ها و حتی به جرم کشیدن چند کاریکاتور هنرمند ترور کرده چطور می‌تواند در مقابل این میزان فعالیت بی اقدام بنشیند و تماشا کند. گویی فعالان جبهه فرهنگی بر اساس خلوص نیت ،خودشان هم نمی‌دانند چه خطری برای جریان سلطه دارند.
همچنان که می‌دانیم حتی نادر طالب‌زاده وقتی فهمید چمدانش در آن سفر ربوده‌شده و حتی وقتی فهمید اطلاعات لب تاپ اش را تخلیه و آن را به ویروس‌های رایانه‌ای آلوده کردند به ذهنش هم خطور نکرد موردحمله بیولوژیک قرار گرفته است و عوارضی مثل سرفه های خونین اش ، دلیلی فراتر از آلودگی هوای تهران دارد.
غافل از اینکه حذف فیزیکی ، میراث کهن انگلیسی است که به جریان صهیونیست رسیده است . ما همواره مورد طمع نظام سلطه‌ایم به این حقیقت شک نکن.
ترور گاهی باید آشکارا صورت بگیرد تا از قربانی درس عبرتی برای رعب دیگران بسازند ، همچون ترور سردار سلیمانی و سردار محسن فخری زاده اما وقتی قرار است بدون هزینه سیاسی کسی را حذف کنند ،می‌شود بی شمار ترور خاموش و بدون ردپا در حوزه سیاسی و نظامی و اجتماعی و اقتصادی و صدالبته فرهنگی ، که اتفاق در این مورد ید طولایی دارند.
تصور نکنیم ترور بیولوژیک امری جدید ، دشوار و گران است ، این روش سابقه طولانی در تاریخ دارد که از مسمومیت قابل ردیابی تا آلودگی های میکروبی ، رادیو اکتیو ، بالا و پایین کردن فاکتورهای خونی و کبدی و ... بدون ردیابی را در بر می گیرد،؛ بمب‌های بی‌صدایی که به مرور زمان عمل می‌کند ، بدون لو دادن عامل ترور، قبل و بعد از مرگ !
رهبر معظم انقلاب، بارها تأکید کرده اند : «دشمنی دشمن، سرسوزنی عوض نشده بلکه ابزارهایشان تغییر کرده است؛ در گذشته با اسلحه و امروز با ابزارهای دیگر دشمنی می‌کنند؛ آن‌ها در پشت سنگر نشسته و افراد بزرگ ما را نشانه می‌گیرند.»
مباد روزی از خواب بیدار شویم که ده‌ها نفر از افراد مهم و شاخص کشورمان ازدست‌رفته‌اند
وظیفه ای بر عهده جامعه هنری بویژه هنرمندان همسو است که اگر از دستشان کاری برنمی‌آید ، اصل ماجرا را به شوخی برگزار نکنند تا باب بررسی پرونده‌های موجود بازبماند و پژوهشگران از پرداختن به این موضوع احساس بی‌ارزشی نکنند.


 




نظرات کاربران