در حال بارگذاری ...
اکران فیلم تئاتر جنین

خودباوری و مبارزه برای زندگی

فیلم تئاتر "جنین" کاری از هادی سروری پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۷ ، در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران و با حضور تماشاگران به روی پرده خواهد رفت.

 به گزارش ایران تئاتر ، فیلم تئاتر "جنین" به نویسندگی و کارگردانی هادی سروری که نمایش آنلاین آن از چند ماه پیش بر روی سایت تیوال و سایت هاشور شروع شده،قرار است در هفته سلامت و با همت فرهنگسرای سلامت و فرهنگسرای ارسباران، به روی پرده برود.دو بازیگر سندروم داون و یک بازیگر پروانه ای این فیلم در کنار دیگر بازیگران به ایفای نقش پرداخته اند.

دیوانه نامیست که آنها را صدا می زنند، گروهی شکل گرفت و مسیری سخت و پر فراز و نشیب شروع شد که بسیاری  میانه راه از ادامه بازماندند. بازیگران سندروم داون و پروانه ای این فیلم تئاتر بعد از ماه ها تمرین آماده کار شدند. 
فیلم تئاتر جنین درباره خودباوری و مبارزه برای زندگیست... 

نویسنده و کارگردان هادی سروری ، تدوین هایده صفی یاری ، دستیار تدوین سروش طلایی ، فیلمبردار هادی سروری ، دستیار فیلمبردار فرزاد جلیلیان ، صداگذاری سیامک سقایی.
و بازیگران تینا هاشمی، فریناز صراف، محمدرضا دانشی، مینا محب زاده، آیدا آرامش، حامد راسخ

نمایش این فیلم تئاتر برای یک سئانس و بدون بلیط فروشی است، و ورود برای عموم آزاد خواهد بود.

"جنین" پنجشنبه 22 اردیبهشت ساعت 17 ، در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران و با حضور تماشاگران به روی پرده خواهد رفت.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان «استخوان ماهی جادویی»

احسان مجیدی: زنگ خطر آثار کودک به صدا درآمده است
گفت‌وگو با کارگردان «استخوان ماهی جادویی»

احسان مجیدی: زنگ خطر آثار کودک به صدا درآمده است

احسان مجیدی، کارگردان «استخوان ماهی جادویی» با بیان اینکه نبود زیرساخت مناسب از نظر متن و سالن اجرا برای تولید تئاتر نوجوان یکی از مشکلات اساسی این عرصه است، از به صدا درآمدن زنگ خطر برای آثار کودک گفت.  

|

نظرات کاربران