در حال بارگذاری ...

آمار تماشاگران نمایش های تئاترشهر مشخص شد

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر‌، نمایش"آمادئوس" به کارگردانی منیژه محامدی که اجرای خود را از ۱۵ بهمن در تالار ۵۷۹ نفری اصلی آغاز کرده با مجموع ۲۸ اجرا و هفت هزار و ۴۴ تماشاگر، جمعه ۲۳ اسفندماه به کار خود پایان داد.

آمار تماشاگران آخرین نمایش‌های ‌سال 1387 تئاترشهر اعلام شد.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر‌، نمایش"آمادئوس" به کارگردانی منیژه محامدی که اجرای خود را از 15 بهمن در تالار 579 نفری اصلی آغاز کرده با مجموع 28 اجرا و هفت هزار و 44 تماشاگر، جمعه 23 اسفندماه به کار خود پایان داد.
نمایش " کوکوی کبوتران حرم " به کارگردانی علیرضا نادری نیز که از 14 بهمن در تالار 122 نفری چهارسو آغاز شده است، با 30 اجرا و دو هزار و 966 تماشاگر به اجرای خود پایان داد.
"کابوس های یک پیرمرد بازنشسته خائن ترسو " به کارگردانی نادر برهانی‌مرند از 14 بهمن ماه در تالار 115 نفری قشقایی روی صحنه رفته، که با 30 اجرا و میزبانی سه هزار و 76 تماشاگر، به کار خود پایان داد.
نمایش‌"‌ آوا " به کارگردانی احمد ایرانی‌خواه نیز از 14 بهمن در تالار 103 نفری سایه روی صحنه رفته که با 27 اجرا و یک هزار و 207 تماشاگر به اجرای خود پایان داد.
نمایش " خواب بی وقت حوریه "به کارگردانی عباس غفاری نیز که از 17 بهمن ماه آغاز شده است؛ با 27 اجرا و 816 تماشاگر، ‌کارگاه نمایش را ترک می‌کند.