در حال بارگذاری ...
تقدیر مدیر عامل انجمن هنر‌های نمایشی ایران از علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده؛

ایجاد درگاه‌های استانی سایت ایران تئاتر موجب شور و شوق گروه‌ها شد

رضا بصیرت، مدیر عامل انجمن هنر‌های نمایشی ایران با انتشار متنی از حضور شش‌ساله و تلاش و زحمات علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده، سردبیر پیشین ایران تئاتر تقدیر کرد.

به گزارش ایران تئاتر در متن این تقدیرنامه آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده

تئاتر این ابرهنر مردمی که بودنش فقط با نفس گرم مخاطب معنا پیدا می‌کند برای توسعه و هم‌افزایی در سطح جامعه نیازمند تدبیری بود برای حضور و معرفی بیش از پیش در عرصه اطلاع‌رسانی و رسانه؛ به گونه‌ای که هنرمندان ایران آثار خویش را معرفی کنند و مردم و مسئولان نیز با ضرورت تئاتر بیشتر آشنا شوند.

ایران تئاتر و هوش رسانه‌ای شما این مهم را معنا بخشید، ایجاد درگاه‌های استانی و ارتباط انجمن‌های نمایش سطح کشور با سایت ایران تئاتر موجب شور و شوق گروه‌ها شد و این خود انگیزه گشت برای تحرک بیشتر تئاتر.

ایران تئاتر در سطح ملی و بین‌المللی هم تلاش نمود رویداد‌های تئاتری، پژوهش‌ها، نقد‌ها و جشنواره‌ها را به اطلاع عموم برساند و به عنوان یگانه رسانه تخصصی و دولتی حوزه تئاتر به رسالت خویش عمل نماید که تمام این موارد به لطف حضور و ذکاوت و درایت شما برادر بزرگوار به عنوان مدیر سایت ایران تئاتر تحقق یافت.

اینجانب بر خویش فرض می‌دانم قدردان حضور شما در این جایگاه باشم و به نمایندگی از هنرمندان تئاتر ایران سپاسگزار تلاش‌های دلسوزانه شما.

امید دارم همیشه عمر در پناه خالق هستی پیروز و سلامت باشید و بیش از پیش تجربیات خود در راستای توسعه هنر مظلوم نمایش استفاده نمایید.

 رضا بصیرت

 مدیر عامل انجمن هنر‌های نمایشی ایران




نظرات کاربران