در حال بارگذاری ...

آخرین شماره مجله نمایش در سال 87 منتشر شد

این شماره که با بهاریه‌هایی از هنرمندان سرشناس تئاتر برای نوروز ۸۸ همراه شده است پرونده نگاه ویژه خود را به گفت‌وگوها، مقالات و نظرخواهی درباره تئاتر و آئین اختصاص داده است. در بخش نقد تئاتر این شماره، نمایش‌های"اپرای عاشورا"، "شکار روباه"، "آمادئوس"، "هفت خاج رستم"، "مجسمه‌های یخی" و"مانیفست چو" مورد نقد قرار گرفته‌اند. در بخش مقالات این شماره ۶ مقاله با عنوان"نقد و بررسی آثار نمایشنامه‌نویسی معاصر فرانسوی"، "رویکردهای نوین در نمایش‌های دینی"، "معرفی یک نمایشنامه‌نویس"، "رویکرد اجرایی عروسکی به دو اثر کلاسیک"، "نگاهی به آموزش تئاتر کودک در ایران"، "میزگرد کودک و نوجوان درباره تعزیه" و"فلسفه در تئاتر" را خواهید خواند.

شماره بهمن و اسفند مجله نمایش با نگاه ویژه به تئاتر و آئین منتشر شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این شماره که با بهاریه‌هایی از هنرمندان سرشناس تئاتر برای نوروز 88 همراه شده است پرونده نگاه ویژه خود را به گفت‌وگوها، مقالات و نظرخواهی درباره تئاتر و آئین اختصاص داده است.
در بخش نقد تئاتر این شماره، نمایش‌های"اپرای عاشورا"، "شکار روباه"، "آمادئوس"، "هفت خاج رستم"، "مجسمه‌های یخی" و"مانیفست چو" مورد نقد قرار گرفته‌اند.
در بخش مقالات این شماره 6 مقاله با عنوان"نقد و بررسی آثار نمایشنامه‌نویسی معاصر فرانسوی"، "رویکردهای نوین در نمایش‌های دینی"، "معرفی یک نمایشنامه‌نویس"، "رویکرد اجرایی عروسکی به دو اثر کلاسیک"، "نگاهی به آموزش تئاتر کودک در ایران"، "میزگرد کودک و نوجوان درباره تعزیه" و"فلسفه در تئاتر" را خواهید خواند.
نمایشنامه"عمو هاشم" نیز برای علاقه‌مندان به خواندن نمایشنامه،‌ در این شماره درج شده است.
مجله نمایش با سردبیری محمدحسین ناصربخت، مدیر داخلی نوید دهقان و همکاری سعید زین‌العابدینی، منوچهر اکبرلو، دلارام احمدی و اختر تاجیک همچنین مطالبی از حسین پارسایی، حمیدرضا اردلان، شیوا مسعودی، داود فتحعلی‌بیگی، فرشید ابراهیمیان، بهزاد صدیقی، مهدی نصیری، حسن پارسایی، اصغر نوری، نگین صادقی‌پور، عظیم موسوی، داود کیانیان، بهاره برهانی، علی جمشیدی، فروغ سجادی، فاطمه مدنی، مریم آرامی و... چاپ و در دسترس هنرمندان و دانشجویان تئاتر قرار گرفته است.