در حال بارگذاری ...
کوچک‌ترین تماشاگر زنگ نمایش "حادثه‌ای در شهر عروسک‌ها" را نواخت

آخرین اثر عادل بزدوده روی صحنه می‌رود

به پیشنهاد "عادل بزدوده" کارگردان نمایش "حادثه‌ای در شهر عروسک‌ها" زنگ افتتاح توسط کوچک‌ترین کودک تماشاچی و سپس کودکانی که تمایل داشتند نواخته شد.

به گزارش ایران تئاتر ، زنگ افتتاح نمایش "حادثه‌ای در شهر عروسک‌ها" توسط کوچک‌ترین کودک تماشاچی و سپس کودکانی که تمایل داشتند، نواخته شد. 

نمایش "حادثه‌ای در شهر عروسک‌ها "به کارگردانی عادل بزدوده" و به نویسندگی مرحوم "اردشیر کشاورزی" و طراحی صحنه، دکور و عروسک زنده‌یاد "کامبیز صمیمی‌مفخم" می‌باشد.

طراحی پوستر و بروشور توسط بهزاد غریب‌پور و ساخت عروسک توسط عادل بزدوده و علی‌رضا حسین‌پور انجام‌ شده است.

بازیگران و بازی‌دهندگان عروسک نمایش "حادثه‌ای در شهر عروسک‌ها" همایون صلاحی، نگار گودرزی، المیرا طالبی، آنا نمکچیان و ناصر احمدی‌فر هستند.

سایر عوامل این نمایش که بازتولید شده است عبارت‌اند ازدستیار کارگردان: حمیدرضا بزدوده، آهنگساز: مرجان منجزبی، مسئول نور و صدا: محمدرضا شاملوفرد، مدیر صحنه: آنا نمکچیان، عکاس: الهه کریمی، روابط عمومی: روژین ستاری و ریحانه مطهری و امور رسانه‌ای و تبلیغات فضای مجازی: روشنک کریمی.

نمایش "حادثه‌ای در شهر عروسک‌ها" هرروز به‌جز شنبه‌ها ساعت 18 در مرکز تئاتر پارک لاله روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر و رزرو سئانس های عصر و صبح مهدهای کودک و مدارس می‌توانند با تلفن‌های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ تماس بگیرند یا برای خرید اینترنتی به سایت تیوال به آدرس https://tiw.al/JEX9 مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

هم‌زمان با سالروز 52 سالگی مرکز تئاتر کانون

اجرای نمایش «قورباغه و غریبه» آغاز شد
هم‌زمان با سالروز 52 سالگی مرکز تئاتر کانون

اجرای نمایش «قورباغه و غریبه» آغاز شد

سالروز تاسیس مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری، با حضور عادل بزدوده، جمعی از هنرمندان، کودکان و نوجوانان و والدین بچه‌ها و آغاز اجرای نمایش «قورباغه و غریبه» گرامی داشته شد.

|

نظرات کاربران