در حال بارگذاری ...

اجرای آثار منتخب تئاتر شهرستان‌ها در خانه نمایش

خانه نمایش به عنوان یکی از تالارهای نمایشی با سابقه در فصل بهار سال جدید، پذیرای نمایش‌های منتخب شرکت کننده در جشنواره تئاتر فجر سال ۸۷ می‌شود تا از این طریق از هنرمندان شهرستانی حمایت به عمل آید.

مدیر خانه نمایش از اجرای آثار نمایش شهرستانی منتخب بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در فصل بهار سال 88 خبر داد.
‌مریم معترف‌ به ‌سایت ایران تئاتر گفت:«خانه نمایش به عنوان یکی از تالارهای نمایشی با سابقه در فصل بهار سال جدید، پذیرای نمایش‌های منتخب شرکت کننده در جشنواره تئاتر فجر سال 87 می‌شود تا از این طریق از هنرمندان شهرستانی حمایت به عمل آید.»
وی در ادامه افزود:«هریک از نمایش‌های در نظر گرفته شده برای اجرای فصل بهار خانه نمایش به مدت دو هفته اجرا می‌شوند و نخستین اثر نمایشی که در این برنامه اجرا خواهد شد نیز نمایشی تحت عنوان"بازی" است که با کارگردانی ژیلا آل‌ارشاد از تبریز روی صحنه می‌رود.»
معترف در خصوص مشکلات خانه نمایش نیز اظهار کرد:«عمده‌ترین مشکلی که در خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر با آن مواجه هستیم مسئله دستگاه نور این تالار‌ است که سال گذشته نیز مشکلاتی را به وجود آورد. از سوی دیگر پروژکتورهای‌ تالار ‌بسیار قدیمی هستند تا جایی که در صورت از کار افتادن لامپ‌های آن‌ها، یافتن لامپ و تجهیز دوباره این پروژکتورها کاری بسیار ‌دشوار است. بنابراین باید پروژکتورهای جدید و همگام با علم روز برای آن تهیه شود که امیدوارم مسئولان امر ‌در رابطه با این مسئله ما را یاری کنند.»