در حال بارگذاری ...

آرزومند تحقق برنامه‌های اهالی تئاتر

به امید خدا اگر زنده باشیم و بتوانیم طبق برنامه‌ریزی پیش برویم در سال ۸۸ متنی از خودم را روی صحنه خواهم برد. مرحله انتخاب بازیگر را طی می‌کنیم به این امید که تابستان روی صحنه برویم

ایوب آقاخانی قصد دارد سال آینده نمایشی که خود نوشته است را روی صحنه ببرد.
وی به سایت ایران تئاتر گفت:«به امید خدا اگر زنده باشیم و بتوانیم طبق برنامه‌ریزی پیش برویم در سال 88 متنی از خودم را روی صحنه خواهم برد. مرحله انتخاب بازیگر را طی می‌کنیم به این امید که تابستان روی صحنه برویم.»
وی با اشاره به حضورش به عنوان بازیگر در نمایش"تمام صبح‌های زمین" نوشته خودش و کارگردانی مسافرآستانه گفت:«بهار امسال علاوه بر این بازی در دو کار امیر دژاکام"رویاهای خلیج فارس" و"باران" به عنوان دراماتورژ و مشاور همکاری دارم و به این ترتیب در اجرای سه نمایش مشارکت خواهم داشت.»
وی درباره کارهای آینده‌اش نیز گفت:«هم اکنون به عنوان بازنویس‌ متن"منهای دو" با داود رشیدی همکاری می‌کنم. این نمایش سال 88 در تالار اصلی اجرا می‌شود. از سوی دیگر نمایشنامه‌ای را می‌نویسم که به امید خدا دومین همکاری من با سیاوش تهمورث را در پی خواهد داشت و مذاکراتی نیز برای نوشتن متن بعدی آقای دژاکام در دست انجام دارم. اگر نادر برهانی‌مرند نیز کاری را روی صحنه ببرد، کم یا زیاد، موثر یا غیر موثر کمکش خواهم کرد.»
وی درباره چاپ نمایشنامه‌هایش به ایران تئاتر گفت:«مشاوره‌هایی برای چاپ چند ‌اثر با نشر کاروان داشته‌ام که امیدوارم در سال 88 به بار بنشیند.»
وی با ابراز امیدواری از استمرار پروژه چهار فصل تئاتر ایران به عنوان یک پروژه درازمدت در زمینه مشاوره درام‌نویسی برای هنرمندان شهرستانی گفت:«برای سال جدید آرزو می‌کنم این سال، ‌پر از سلامتی و خیر برای جماعت زحمت‌کش حوزه تئاتر باشد که اگر این خیر و سلامتی برای این هنرمندان بزرگوار محقق نشود، حرف زدن درباره هر برنامه‌ریزی کودکانه خواهد بود.»
وی در پایان سال 87 را برای خودش سالی بسیار جدی و بی‌نهایت پرفشار ارزیابی کرد و افزود:«در این سال به واقع چند سال پیر شده‌ام. جدیت، غم و تلخی بسیاری را پشت سر گذاشتیم که برای من بسیاری از آن به فضای کاری نیز ربط نداشت. از امروز برای به یاد آوردن یک خاطره خوش، فکر کردن را شروع می‌کنم شاید در نیمه‌های سال 88 در خاطرم تصویری شادمانه زنده شود.»