در حال بارگذاری ...
اقتباسی آزاد از نمایشنامه «اتللو»

پوستر نمایش «جنون جنین جن‌زده» رونمایی شد

پوستر نمایش «جنون جنین جن‌زده» به نویسندگی و کارگردانی شادی اسدپور رونمایی شد.

به گزارش ایران تئاتر، این اثر نمایشی، محصول چهارمین کارگاه آغاز تا پایان موسسه هنری آرتا و اقتباسی آزاد از نمایشنامه «اتللو» ویلیام شکسپیر، به نویسندگی و کارگردانی شادی اسدپور و تهیه و تولید موسسه هنری آرتا و مشارکت مجموعه دیوار چهارم است؛ همچنین سینا افشار، طراح گرافیک این اثر است.

در توضیح این نمایش آمده است: «این‌ها فریادهای یک دیوانه است. ما نیاز داریم نسبت به درک منشأ روح و وضع ناگوار روح در این جهان و راه خروج از این وضع ناگوار آگاهی یابیم و این آگاهی با درد آغاز می‌شود تا به ادراک برسد. ما به شکلی خطرناک روی لبه تیغ راه می‌رویم و به دنبال خودمان می‌گردیم

گروه بازیگران این نمایش علی انیسی، هلیا تصدیقی، امیرحسین شفیعی، میثم کریمی، مهدی دنیوی، علی محمدنیا، محمد عورکی، پارسا توکلی، لیدا جهانی، امیرحسین قاسم‌آبادی، کسری حسینی و سپیده نورصالحی هستند.

عوامل این اثر نمایشی عبارت‌اند ازمدیر تولید: آرش (مهدی) رزمجو، گروه کارگردانی: علیرضا میمی و غزاله کارآموز، روابط عمومی: گروه تئاتر آرتا، طراح گرافیک: سینا افشار، طراح نور: فرشاد نصیری ، طراح صدا و ساخت موسیقی: عباس حیدری کاهکش، طراح لباس: شادی اسدپور و مهدی دنیوی، طراح و ساخت آکسسوار: مهدی دنیوی، مدیر پشتیبانی: رضا عزیزی اردلانی.




نظرات کاربران