در حال بارگذاری ...
در دو هفته پایانی بهار 1401

سالن های تئاتر میزبان کودکان و نوجوانان می‌شوند

دو هفته پایانی بهار ۱۴۰۱ سالن های تئاتر با چهار نمایش میزبان کودکان و نوجوانان هستند.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش عروسکی "حادثه ای در شهر عروسک ها" به کارگردانی "عادل بزدوده" ساعت 17 و نمایش "شکلات فرنگی" به کارگردانی "محمدرضا مالکی" ساعت 19 در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارک لاله، نمایش "گروفالو"  به کارگردانی "سید آرش شریف زاده" ساعت 17 در پردیس تئاتر شهرزاد و نمایش "بچه های تکِ استریت کارلو" به کارگردانی "آشا محرابی" ساعت 19:30 در تالار هنر روی صحنه می روند.

علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت از طریق تلفن های رزرو : ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ و ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و یا با مراجعه به سایت تیوال از طریق لینک https://www.tiwall.com  اقدام کنند.

 




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

«ماهی کوچولو» به تالار هنر رسید

«ماهی کوچولو» به تالار هنر رسید

نمایش عروسکی «ماهی کوچولو» که اقتباسی از داستان «ماهی سیاه کوچولو» است، دی و بهمن 1402، در تالار هنر به صحنه خواهد رفت.

|

شورای انتخاب آثار تالار هنر معرفی شدند

شورای انتخاب آثار تالار هنر معرفی شدند

شورای هفت‌نفره متشکل از آناهیتا غنی‌زاده، ناصر آویژه، سیدحسین فدایی حسین، آرش شریف‌زاده، فریبا دلیری، هنگامه مفید و نیما بیگلریان انتخاب آثار برای اجرای عمومی در تالار هنر را بر عهده گرفتند.

|

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

نظرات کاربران