در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه مهر حوزه هنری؛

نمایش «ادواردو» روی صحنه می‌رود

نمایش «ادواردو» از اول تیرماه ۱۴۰۱ در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نمایش «ادواردو» بر اساس نمایشنامه‌ای از زندگی ادواردو آنیلی نوشته راحیل سرهنگی و به کارگردانی ابوالفضل عشرب از پنجم تیرماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

ادواردو آنیلی تنها پسر جیانی آنیلی و مارلا کاراچیلو در سال ۱۹۵۴ به دنیا آمد.

او که تنها وارث ثروت عظیم خاندان آنیلی محسوب می‌شد بعد از ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته ادبیات مدرن و ادیان شناسی با اخذ مدرک دکترا با دین اسلام آشنا می‌شود و بعد از پذیرش آن خودش را در برابر مخالفت‌ها و فشار خانواده قرار می‌دهد.

تصمیم ادواردو به همان‌جا ختم نشد و او با دنبال کردن اخبار انقلاب ایران جذب آن می‌شود و تصمیم می‌گیرد زندگی خودش را با ایران گره بزند که بعد از مدتی جنازه‌اش را زیر پل ژنرال فرانکو رومانو شهر فوسانو پیدا می‌کنند. دادستان در همان ساعات اولیه علت مرگ را خودکشی اعلام می‌کند و بدن بی‌جان او بدون کالبدشکافی و پی بردن به دلیل مرگ مشکوک او در آرامگاه خانوادگی دفن می‌شود.

امیرحسین انصافی، ندا اصغری، رضا معراجی، محسن قصری، امیرمحمد انصافی، نیلوفر سیاری، مرتضی دلداده، راحیل سرهنگی، مهدی مزدارانی، حانیه رهگذر، سینا صبحی، پژمان سرمایه خواه و مهیار برخورداری بازیگران این نمایش هستند.

سجاد یاری (مشاور کارگردان)، ابوالفضل حسین زاده (طراح صحنه و نور)، علیرضا خدامرادی (طراح پوستر و بروشور)، راحیل سرهنگی (طراح لباس و گریم)، تبلیغات و فضای مجازی (محمدرضا عشرتی)، سینا صبحی (مدیر صحنه)، مهیار درخشان و عارفه عشرت (دستیار صحنه)، دینا بابایی (عکاس) و فاطمه حسینی (اپراتور نور و صدا) از دیگر عوامل این اثر هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه و یا با شماره ۰۹۲۱۳۳۰۴۳۹۱ تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران