در حال بارگذاری ...
به میزبانی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون صورت گرفت‌

استقبال مخاطبان از اجراهای دور دوم «شکلات فرنگی»

نمایش «شکلات فرنگی» به کارگردانی محمدرضا مالکی که دور دوم اجراهای خود را از ۱۷ خرداد مجددا در سالن بوستان از سر گرفته است، در طول هفته‌ گذشته و در تمام اجراهای خود با استقبال مخاطبان مواجه بوده است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی کانون، نمایش "شکلات فرنگی" به کارگردانی محمدرضا مالکی دور دوم اجراهای خود را از 17 خرداد مجددا در سالن بوستان از سر گرفته است.

نمایشنامه‌ "شکلات فرنگی" را کاظم پورمهدی به نگارش درآورده است و سعید ‌ابک، مریم ‌آشوری، محمدعلی ‌حسینعلی ‌پور و ساینا رزاق به نقش‌ها جان می‌دهند.

دستیار کارگردان معصومه آرواز، طراح صحنه و دکور سینا ‌ییلاق ‌بیگی، طراح نور رضا ‌خضرایی، طراح لباس زیبا موسوی و طراح پوستر و بروشور نمایش "شکلات فرنگی" امیر ‌نجفی است.

سایر عوامل عبارت‌انداز: موسیقی آرش ‌لطفی، عکاس پرتو ‌جغتایی، امور رسانه‌ای و تبلیغات مجازی روشنک ‌کریمی، روابط عمومی ریحانه ‌مطهری و روژین ‌ستاری.

در خلاصه این نمایش آمده است: سارا دختر ۹ ساله ای که با پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کند، از طرف مدرسه‌اش در یک مسابقه کیک پزی شرکت می‌کند. او برای پختن کیک به پدربزرگ و مادربزرگش نیاز دارد ولی در ادامه داستان مشخص می‌شود که پدربزرگ و مادربزرگ سال‌هاست بر سر یک موضوع مشترک با هم اختلاف دارند و این مشارکت در پختن کیک باعث میشود به یک نقطه مشترک با یکدیگر برسند، اما سارا...

علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت از طریق تلفن های رزرو : ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ و ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و یا با مراجعه به سایت تیوال از طریق لینک https://www.tiwall.com/p/shokolatfarangi اقدام کنند.

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داخل پارک لاله در خیابان حجاب واقع شده است و روزهای شنبه تعطیل است .




مطالب مرتبط

به میزبانی سالن تئاتر «هامون»

«لانگ شات» برای چهارمین بار به صحنه می‌رود
به میزبانی سالن تئاتر «هامون»

«لانگ شات» برای چهارمین بار به صحنه می‌رود

نمایش «لانگ شات» به کارگردانی محمدرضا مالکی پس از اجرای موفقیت‌آمیز فصل سوم اجراهای خود در تالار سایه تئاتر شهر، طی روزهای پیش روی برای چهارمین بار در تماشاخانه «هامون» روی صحنه خواهد رفت.

|

نظرات کاربران