در حال بارگذاری ...
با همکاری انتشارات نمایش منتشر می‌شود

عرضه ۳ عنوان کتاب پژوهشی و نمایشنامه همزمان با بیست و هفتمین جشنواره تئاتر همدان

همزمان با برپایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ۳ عنوان کتاب پژوهشی و نمایشنامه، چاپ و منتشر می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، کتاب پژوهشی «تاریخچه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان» به کوشش منوچهر اکبرلو که به بررسی بیست و شش دوره برگزاری این رویداد نمایشی می‌پردازد، توسط دبیرخانه جشنواره بیست و هفتم کودک و نوجوان و انتشارات نمایش چاپ و منتشر می‌شود.

کتاب مجموعه نمایشنامه «خیمه شب‌بازی برای کودکان» نوشته بهناز مهدی‌خواه و کتاب «نمایشنامه‌های محبوب کودکان» که گنجینه‌ای از نمایشنامه‌های کلاسیک و معاصر برای کودکان و نوجوان است، با انتخاب و مقدمه‌ی کلمن‌ای، جنینگز و اوراند هریس با ترجمه حسین فدایی حسین، توسط انتشارات نمایش چاپ و همزمان با آغاز بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، رونمایی خواهد شد.

همچنین کتاب نمایشنامه‌های منتخب بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، پس از اعلام برگزیدگان این بخش از جشنواره، توسط انتشارات نمایش، منتشر و عرضه خواهد شد.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری‌امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنر‌های نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهاد‌های استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

مشروح اخبار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی https://icy.theater.ir/ دنبال کنید.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با مسعود موسوی، کارگردان، منتقد و مدرس تئاتر

معرفی مهم‌ترین کارگردانان تئاتر ایران از راه نقد آثار
گفت‌وگو با مسعود موسوی، کارگردان، منتقد و مدرس تئاتر

معرفی مهم‌ترین کارگردانان تئاتر ایران از راه نقد آثار

مسعود موسوی، کارگردان، منتقد و مدرس تئاتر و نویسنده کتاب «صد نقد، صد اجرا»می‌گوید نسلی که الان تئاتر کار می‌کند شاید هیچ‌وقت نتوانسته کارگردانان قدیمی ایران را که به رشد و اعتلای این عرصه کمک کرده‌اند، خوب بشناسد و حتی با سبک کارشان آشنا شود؛ بنابراین تلاش کردم با بررسی و ...

|

زندگی هنری ادنا زینلیان کتاب شد

زندگی هنری ادنا زینلیان کتاب شد

کتاب «صحنه عشق من است» که به زندگی و فعالیت‌های ادنا زینلیان هنرمند و مدرس تئاتر در حوزه طراحی لباس می‌پردازد به‌زودی منتشر خواهد شد.

|

دفاتر اول و دوم مونودراما منتشر شد

دفاتر اول و دوم مونودراما منتشر شد

خلیل اسماعیلی، دبیر و ویراستار مجموعه­ مونودراما خبر داد که دفاتر اول و دوم مونودراما از انتشارات نظام‌الملک، منتشر و روانه بازار کتاب شد.

|

نظرات کاربران