در حال بارگذاری ...
با برگزاری انتخابات؛

اعضای جدید انجمن هنرهای نمایشی گیلان مشخص شدند

با برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی گیلان که با استقبال خوب گروه‌های نمایشی استان روبه‌رو شد، اعضای جدید انجمن هنرهای نمایشی گیلان مشخص شدند.

به گزارش ایران تئاتر از گیلان، این مراسم روز یکشنبه 29 خرداد، در تالار مرکزی رشت با حضور معاون هنری و نماینده حراست اداره کل ارشاد استان گیلان، کارشناس مسئول هنرهای نمایشی و سرپرستان گروه‌های ثبت‌شده نمایش استان برگزار شد.

محمدعلی صادق حسنی رییس پیشین انجمن هنرهای نمایشی به تشریح روند رأی‌گیری و شیوه اخذ رأی پرداخت. پس از رأی‌گیری  شمارش آرا توسط پیشکسوت‌های حاضر در جلسه انجام شد و هیئت نظارت بر انتخابات نیز بر روند اخذ رأی‌گیری نظارت داشتند.

پس از شمارش، نتیجه انتخابات به شرح زیر اعلام شد:

هیئت‌رئیسه: حجت‌الله صفاریان، سید غلامرضا میرمعنوی، محمدمهدی یوسفی‌زاده

هیئت‌مدیره: محمدعلی صادق حسنی، محمد جعفری لفوت، مهرداد بخشی، رضا فتوت خواه محمود فرضی‌نژاد

محمد پورجعفری و سید یاسر میرحمیدی (علی‌البدل)

بازرس: حسین گلی

گیلان دارای 36 گروه نمایشی ثبت‌شده و دارای پروانه فعالیت است و از میان 51 نفر واجد شرایط ، 40نفر در انتخابات شرکت کردند و تعداد آرای صندوق 39 رای بود.




مطالب مرتبط

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان و خبرنگاران

پوستر دوازدهمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان رونمایی شد
با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان و خبرنگاران

پوستر دوازدهمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان رونمایی شد

پوستر دوازدهمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان که از 19 تا 22 مهر در این شهرِ گیلان برگزار خواهد شد، با حضور مدیران استان و شهرستان و جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه، رونمایی شد.

|

نظرات کاربران