در حال بارگذاری ...
برنامه‌های نخستین روز جشنواره بین‌المللی همدان اعلام شد

اجرای 14 نمایش از سراسر ایران

در نخستین روز از بیست و هم هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان ۱۴ نمایش اجرا خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط‌عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، چهارشنبه 1 تیرماه، همزمان با نخستین روز از جشنواره، 14 نمایش اجرا خواهد شد.

مجتمع فرهنگی هنری بوعلی

بر این اساس تالار اصلی این مجموعه ساعت 11،16:30 و 18:30 میزبان نمایش «وقتی ما نیستیم» نوشته و کار داوود زارع از تهران در بخش اجرای تئاتر با کودکان زیر 18 سال است.

همچنین نمایش «قطعه گمشده» با بازنویسی وحید کیارسی و کارگردانی گلناز اکبری از کرمانشاه ساعت 10:30 و 11:30 در بخش تئاتر فراگیر در پلاتو استاد عبادی به صحنه خواهد آمد

مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی

نمایش «اتاق من» به نویسندگی محمدرضا فلاحی و کارگردانی لیلا همایون از مرودشت ساعت 11، 16:30 و 18:30 در بخش مسابقه تئاتر نوجوان اجرا خواهد شد.

پلاتو استاد عاشورپور ساعت 11، 16:30 و 18:30 میزبان نمایش «آی تک» نوشته و کار فاطمه برمال از اردبیل در بخش تئاتر کودک خواهد بود.

«نقل هفت‌خوان رستم» به نویسندگی نوشین بگرلیان و نقالی سمانه اراکی از همدان ساعت 16 و «نقل خوان چهارم نبرد رستم با جادوگر» با نقالی یسنا کشاورز از بوشهر ساعت 18 در بخش نمایش‌های ایرانی جشنواره در محوطه داخلی این مجتمع فرهنگی هنری اجرا خواهد شد.

محوطه بیرونی نیز ساعت 16:45 پذیرای نمایش «نان آوران» نوشته احمدرضا جلیلوند و سعید باغبانی و کار سعید باغبانی از همدان و نمایش «یک روز بخصوص» نوشته و کار مهدی حبیبی از ملایر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی است.

تالار فجر

«اتاق سفید» نوشته م. هاشمی‌نژاد و کار مهسا جعفری و مسعود هاشمی‌نژاد از کرج ساعت 11، 16:30 و 18:30 شرکت‌کننده در بخش نمایش‌های ایرانی در این تالار روی صحنه خواهد رفت.

تالار مهدیه

«کودکان کار» عنوان نمایشی نوشته و کار مسعود کردی از همدان است که ساعت 16:30 و 18:30 در بخش مسابقه تئاتر کودک در این تماشاخانه اجرا خواهد شد.

تالار شهید مظاهری (مریانج)

نمایش «آخرین تقلب» به نویسندگی فاطمه کیمیا و کارگردانی ایراهیم وفایی از قم ساعت 16 و 18 در بخش میهمان در این تالار نمایشی روی صحنه خواهد آمد.

پیاده راه بوعلی مقابل سینما قدس 

این مکان ساعت 10:30 میزبان نمایش «نان آوران» نوشته احمدرضا جلیلوند و سعید باغبانی و کار سعید باغبانی از همدان و نمایش «یک روز بخصوص» نوشته و کار مهدی حبیبی از ملایر ساعت 11:30 در بخش مسابقه تئاتر خیابانی خواهد بود. همچنین نمایش «شهر کوچولوترها» نوشته و کار مهرداد کاوسی حسینی از همدان ساعت 17:30 در بخش تئاتر فراگیر این رویداد اجرا خواهد شد.    

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، باهدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتمادبه‌نفس فرزندان ایران‌زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنر‌های نمایشی ایران، وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان بهزیستی، شهرداری همدان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

اخبار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی https://icy.theater.ir/ دنبال کنید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران