در حال بارگذاری ...

بازگشت کیومرث مرادی به صحنه تئاتر

کیومرث مرادی بعد از سه سال دوری از عرصه تئاتر با کارگردانی نمایش «مانش» به صحنه برمی‌گردد.

به گزارش ایران تئاتر، کیومرث مرادی که آخرین حضورش در تئاتر به کارگردانی نمایش «مرغ دریایی من» در سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد بعد از سه سال دوری از صحنه، قرار است نمایش «مانش» را روی صحنه ببرد.

مرادی نمایش «مانش» را بر اساس نمایشنامه‌ «اهالی کاله» نوشته پیام لاریان کارگردانی می‌کند و قصد دارد اجرای آن را از نیمه تیرماه در پردیس تئاتر «شهرزاد» شروع کند.

مرادی تاکنون نمایش‌های پرمخاطبی چون شکلک، افسون معبد سوخته، خواب در فنجان خالی، نامه‌هایی از خاورمیانه، مرغ دریایی من و... را کارگردانی کرده است. این آثار علاوه بر اجرای عمومی که داشته‌اند در جشنواره فجر نیز افتخاراتی ازجمله کسب تندیس بهترین کارگردانی، بهترین نمایشنامه و... را هم به دست آورده‌اند.




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران