در حال بارگذاری ...
همراه با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

روایت عروسک‌های غول‌پیکر از «یه دنیایی که آدماش آبی‌ شن»

میثم کرمی گفت: نمایش «یه دنیایی که آدماش آبی شن» با حضور عروسک‌ها می‌خواهد کارهای خوب و بد را به کودکان آموزش دهد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، میثم کرمی نویسنده نمایش عروسکی بابیان اینکه مضمون نمایش آموزش «نه گفتن» به کودکان و نوجوانان است، اظهار کرد: در این نمایش عروسک‌های غول‌پیکر با مخاطب ارتباط برقرار می‌کنند و 90 درصد مخاطب و تماشاچی‌ها وارد فضای قصه می‌شوند.

وی با بیان اینکه نمایش خیابانی به‌راحتی با مخاطب ارتباط برقرار کرد و تأثیر بسزایی روی او دارد، گفت: در پایان نمایش مخاطبان در مورد کارهای خوب و بد فکر می‌کنند.

نویسنده نمایش «یه دنیایی که آدماش آبی شن» که در بخش خیابانی جشنواره بیست و هفتم حضور دارد، عنوان کرد: سرانجام نداشتن بدی‌ها و ماندگاری و لذت‌بخش بودن خوبی‌ها از اهداف این نمایش است.

کرمی که از شهر محلات در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان حضور دارد، گفت: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان فرصتی مناسب برای ترویج و آموزش ارزش‌ها با زبان هنر و نمایش به کودکان و نوجوانان است.

وی در ادامه به معرفی عوامل اجرایی نمایش «یه دنیایی که آدماش آبی شن» پرداخت و عنوان کرد: زهرا سادات احمدی کارگردان، عسل میرزایی، مرضیه فیروزی و فاطمه گل‌محمدی بازیگران نمایش؛ سید مسعود آقایی، مسعود استادمرادی، ملینا خاک پور و فائزه سراحه عروسک‌گردان‌ها و آناهیتا کرمی طراح این نمایش هستند.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان باهدف تقویت مهارت، رشد، آگاهی و اعتمادبه‌نفس فرزندان ایران‌زمین از طریق نمایش تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی‌عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر همدان در حال برگزاری است.

اخبار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی https://icy.theater.ir/fa/ دنبال کنید.




نظرات کاربران