در حال بارگذاری ...
به میزبانی تالار مشاهیر تئاتر شهر

جلسه نقد و بررسی نمایش «یه روز دیگه» برگزار می‌شود

کانون ملی منتقدان تئاتر ایران با همکاری با مجموعه تئاتر شهر، جلسه نقد و بررسی نمایش «یه روز دیگه» به کارگردانی نادیا فرجی را برگزار می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، جلسه نقد و بررسی نمایش «یه روز دیگه» که این روزها به کارگردانی نادیا فرجی و بازی الهه پورجمشید و نادیا فرجی در تالار سایه روی صحنه است، ساعت 17 روز سه‌شنبه هفتم تیرماه توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران در تالار مشاهیر این مجموعه برگزار خواهد شد.

در این جلسه که ورود علاقه‌مندان در آن آزاد است، رضا آشفته به‌عنوان کارشناس مجری و سعید محبی به‌عنوان کارشناس در حضور کارگردان و بازیگران این اثر نمایشی به ارائه نقطه نظرات خود درباره نمایش «یه روز دیگه» می‌پردازند.

کانون ملی منتقدان تئاتر ایران با همکاری مجموعه تئاتر شهر، ویژه‌برنامه‌های «دوشنبه‌های نقد تئاتر» را از روز دوشنبه سی‌ام خردادماه در تالار مشاهیر تئاتر شهر آغاز کرده است که جلسه دوم این نشست‌ها استثنائا در تاریخ سه‌شنبه هفتم تیرماه برگزار خواهد شد.

ویژه‌برنامه «دوشنبه‌های نقد تئاتر» کانون ملی منتقدان تئاتر ایران نزدیک به یک دهه است که باهدف تحلیل و بررسی هرچه مؤثرتر آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف برگزار می‌شود. این ویژه‌برنامه‌ها به‌واسطه شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از تالارهای نمایشی این پروژه مدتی متوقف شد، اما طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فصل تازه پروژه از سر گرفته شده است.




مطالب مرتبط

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

کاظم نظری: تئاتر شهر، مهم‌ترین سالن زیرمجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی، هفتم بهمن 1402 هم‌زمان با میزبانی از آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر و در همراهی باشکوه هنرمندان و تماشاگران فهیم و ...

|

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود
کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت تصمیم داریم به‌واسطه ضعفی که در حوزه ادبیات نمایشی وجود دارد مجموعه کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کنیم که از همه مدیران استانی خواهش می‌کنم در ...

|

نقدی بر نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی

بازی رو به پیش عشق و سیاست
نقدی بر نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی

بازی رو به پیش عشق و سیاست

رضا آشفته: نمایش «فردریک» نوشته امانوئل اشمیت و کار حمیدرضا نعیمی که آذر و دی در سالن اصلی تئاتر شهر میزبان مخاطبان است، درباره تئاتر و به شیوه پسامدرن است که در آن زندگی یک بازیگر قرن نوزدهم فرانسه ...

|

نظرات کاربران