در حال بارگذاری ...

خوانش «سوپ بوقلمون» در اولین دوره نمایشنامه‌خوانی خانه هنر دیوار

نمایشنامه «سوپ بوقلمون» نوشته سیدامیر رستگار و به کارگردانی فرزاد جمشیددانایی، روز پنج‌شنبه، ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۹ در خانه هنر دیوار خوانش می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، «سوپ بوقلمون» نوشته سیدامیر رستگار و به کارگردانی فرزاد جمشیددانایی، روز پنج‌شنبه، ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱، ساعت ۱۹ در خانه هنر دیوار در اولین دوره نمایشنامه خوانی خانه هنر دیوار خوانش می‌شود.

علیرضا زرگوشیان، مهراد اکبرآبادی، فرزاد جمشیددانایی، کیانا منتجبی و پانیذ نوروزی بازیگران جدیدترین اثر محفل هنری راجا هستند.

علیرضا زرگوشیان بازیگر، نویسنده و کارگردان باسابقه تئاتر و مدرس تئاتر است که سابقه حضور در آثار متعدد نمایشی را در کارنامه دارد و در نخستین همکاری با محفل هنری راجا در «سوپ بوقلمون» به ایفای نقش می‌پردازد.

مهراد اکبرآبادی سابقه حضور در عرصه تئاتر، فیلم کوتاه و سینما را دارد و به‌تازگی، در فیلم سینمایی «نگهبان شب» رضا میرکریمی در چهلمین جشنواره فیلم فجر بر پرده سینما ظاهر شده است.

فرزاد جمشیددانایی عکاس تئاتر و مشاور رسانه تئاتر، سینما و هنرهای تجسمی است که تابه‌حال، وظیفه دستیار کارگردانی چندین نمایش را بر عهده داشته است و به‌زودی، نخستین اجرای صحنه‌ای خودش را به روی صحنه خواهد برد.

کیانا منتجبی سابقه بازی در آثار متعددی در عرصه تئاتر، فیلم کوتاه و سینما را در کارنامه دارد و ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به «جنایت بی‌دقت» شهرام مکری اشاره کرد.

پانیذ نوروزی بازیگر و کارگردان جوان تئاتر است که در نمایش‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته و دو اثر «مسافر اتاق شماره ۳۷» و «یک ماجرای خیلی خیلی خیلی سیاه» را در مقام کارگردان به روی صحنه برده است علاوه بر اینکه در مقام دستیار کارگردان در برنامه‌های تلویزیونی به فعالیت مشغول است.

مسیح کامرانی بازیگر تئاتر و سینما، طراح گرافیک و مدیر هنری، پوستر اثر را طراحی کرده است.

گفتنی است؛ پیش‌ازاین، محفل هنری راجا با نمایشنامه‌خوانی «خوالیگران ضحاک» در دومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی سایه‌بان حضور داشته است.

دیگران عوامل این اثر عبارت‌اند از تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار: گروه ترجمه فیلماج، گروه کارگردانی: حمیده محمدرضاپور و فهیمه اسلامیان، طراح افکت‌های صوتی: آرزو صالحی، طراح گریم: شقایق قهرمانی، مجری گریم: شقایق قهرمانی و هستی باجلان، عکاس: کورش برزی، امیر محنتی و کیمیا حسینی، مشاور رسانه: فرزاد جمشیددانایی، مجری طرح: محفل هنری راجا.

مخاطبان برای تماشای نمایشنامه‌خوانی «سوپ بوقلمون» می‌توانند از طریق مراجعه به درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال به نشانی:

https://zarinp.al/434837 و همچنین خانه هنر دیوار واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه طالقانی، جنب بانک پارسیان، پلاک ۱۵۸۵ اقدام به خریداری بلیت نمایند.




مطالب مرتبط

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره نمایشنامه‌نویسی چهارراه معرفی شدند

در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی اقتباسی چهارراه فاطمه داودی مازندرانی و مرجان فخار نویسندگان نمایشنامه «گنج پنجم» از دو استان تهران و مرکزی در رتبه سوم، مهدی یزدانی نویسنده نمایشنامه «خسرو شیرین شاپور» از استان تهران در رتبه دوم قرار گرفتند و دیپلم ...

|

همزمان با معرفی هیئت‌داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی

نمایشنامه‌های منتخب جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند
همزمان با معرفی هیئت‌داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی

نمایشنامه‌های منتخب جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

دبیرخانه بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان، هیئت‌داوران آثار بخش نمایشنامه‌نویسی و آثار منتخب مرحله اول مسابقه نمایشنامه‌نویسی این رویداد هنری را معرفی کردند.

|

با کارگردانی کورش سلیمانی

«توافق‌نامه» برای نخستین بار در ایران اجرا می‌‌شود
با کارگردانی کورش سلیمانی

«توافق‌نامه» برای نخستین بار در ایران اجرا می‌‌شود

کورش سلیمانی، نمایشنامه «توافق‌نامه» به قلم فیلیپ کلودل، نویسنده معاصر فرانسوی را برای اولین بار در ایران روی صحنه خواهد آورد. او به همراه بهنام تشکر و رامین ناصرنصیر، بازیگران این اثر اجرایی را تشکیل می‌دهند.

|

نظرات کاربران