در حال بارگذاری ...
با حکم رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان

محمد یوسفی زاده دبیر نخستین جشنواره تئاتر مونولوگ مرند شد

طی حکمی از سوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند، دبیر اولین جشنواره تئاتر مونولوگ شهرستان مرند منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی، محمد یوسفی زاده به‌عنوان دبیر نخستین جشنواره تئاتر مونولوگ مرند معرفی شد.

در متن این حکم آمده‌ است: با توجه به تجارب ارزشمند هنری و سوابق اجرایی شما در اجرای جشنواره‌های مختلف تئاتر، به‌موجب این حکم شما به‌عنوان دبیر نخستین جشنواره تئاتر مونولوگ مرند منصوب می‌شوید. امیدوارم با توجه به برنامه‌ریزی مناسب و همکاری هنرمندان این عرصه در اجرای این جشنواره موفق باشید.

محمد یوسفی زاده؛ متولد سال ۱۳۶۳ شهرستان مرند است، فعالیت‌های هنری خود را  ۱۳۷۳آغاز کرده، کارشناس ارشد کارگردانی نمایش و دارای نشان درجه ۳هنری (کارشناس بازیگری) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، رییس هیئت‌مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی و  عضو شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش شهرستان مرند است و حضور در هشت دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر آیین وسنتی؛ ۵ دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر؛ ۵ دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر مریوان؛ ۳دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی؛ جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی؛ مقاومت فتح خرمشهر، کسب مقام‌های نویسندگی؛ کارگردانی و بازیگری در این جشنواره‌ها، داوری در جشنواره‌های مختلف ملی و استانی و منطقه‌ای، دبیری جشنواره‌های تئاتر جوان مرند و نمایش‌نامه خوانی منطقه مرند را در کارنامه خود دارد.

نخستین جشنواره تئاتر مونولوگ مرند با مشارکت حامیان فرهنگ دوست مرند و به همت مؤسسه هنرهای نمایشی نیک اندیشان فیروزه اوراسیا و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند، تیرماه ۱۴۰۱ با حضور علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی در شهرستان مرند برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران