در حال بارگذاری ...
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت خبر داد

جمشید جهان‌زاده، بازیگر پیشکسوت بستری شد

جمشید جهان‌زاده، بازیگر سینما، تئاتر و‌ تلویزیون، به دلیل مشکلات قلبی و ریوی، از چند روز پیش در بیمارستان شهید لواسانی تهران بستری شده است. حال این هنرمند پیشکسوت، پایدار توصیف شده است.

به گزارش ایران تئاتر، سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، از بستری شدن جمشید جهان‌زاده، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در بیمارستان خبر داد.

او در این باره توضیح داد: «در تماس تلفنی با فرزانه نشاط‌خواه (همسر جمشید جهان‌زاده) مطلع شدم این هنرمند پیشکسوت سینما ، تئاتر و‌ تلویزیون از‌ چندروز قبل به دلیل مشکل قلبی و ریوی در  بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید لواسانی تهران بستری است.»

عظیمی در مورد روند درمان این بازیگر پیشکسوت گفت: «پزشکان هم‌اکنون وضعیت جمشید جهان‌زاده را پایدار توصیف کرده‌اند و امیدوارند که در‌ چند روز آینده ایشان از بیمارستان ترخیص شوند.»

جمشید جهان‌زاده متولد ۱۳۳۰ در گچساران است. او با بازی در فیلم سینمایی «گودال» وارد سینما شد و پس از آن در آثار سینمایی زیادی چون «ملی و راه‌های نرفته‌اش»، «افسانه دو خواهر»، «جنگ نفت‌کش‌ها»، «سرزمین آرزوها» و ... بازی کرد.

جهان‌زاده در سریال‌های بسیاری هم ایفای نقش کرده است که از آن میان می‌توان از «برنا»، «مرز خوشبختی»، «معمای شاه»، «سال‌های مشروطه» و ... نام برد.




مطالب مرتبط

در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ مطرح شد

هنرمندان، سرمایه‌های ملی کشور هستند
در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ مطرح شد

هنرمندان، سرمایه‌های ملی کشور هستند

سیدعباس عظیمی (مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت) در آیین پاسداشت و تکریم هنرمندان پیشکسوت متولد دی‌ گفت هنرمندان عزیز کشور به‌عنوان سرمایه‌های ملی هستند و امیدوارم با بهبود شرایط درآمدی دولت، شاهد افزایش بودجه برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به هنرمندان پیشکسوت باشیم.

|

هنرمندان پیشکسوت پیشواز روشنایی رفتند

دورهمی خانوادگی موسفیدان هنر به مناسبت شب یلدا
هنرمندان پیشکسوت پیشواز روشنایی رفتند

دورهمی خانوادگی موسفیدان هنر به مناسبت شب یلدا

سیدعباس عظیمی در میهمانی خانوادگی هنرمندان پیشکسوت که به مناسبت شب یلدا با حضور هنرمندان برجسته و باسابقه رشته‌های مختلف برگزار شد، موسسه هنرمندان پیشکسوت را گنجینه بزرگ هنر ایران اسلامی دانست و گفت اگر هرکدام از اعضای این موسسه نزدیک به نیم قرن تجربه و تخصص داشته باشند، در ...

|

طوفان درگذشت

طوفان درگذشت

رضا صفایی‌پور، معروف به طوفان، بازیگر پیشکسوت سینما و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت، پس از یک دوره درگیری با بیماری پارکینسون، روز یکشنبه 26 آذر درگذشت.

|

صاحب ردیف بودجه شدن موسسه هنرمندان پیشکسوت پیگیری می‌شود

صاحب ردیف بودجه شدن موسسه هنرمندان پیشکسوت پیگیری می‌شود

جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به درخواست هنرمندان پیشکسوت در خصوص قرار گرفتن نام این مؤسسه در ردیف‌های بودجه دولت، گفت قطعاً این درخواست هنرمندان پیشکسوت را از طریق مجلس پیگیری خواهیم کرد.

|

نظرات کاربران