در حال بارگذاری ...
فرزانه نشا‌ط‎‌خواه در گفت‌وگو با ایران تئاتر خبر داد

جمشید جهان‌زاده، بازیگرِ تئاتر و تلویزیون، از بیمارستان مرخص شد

فرزانه نشاط‌خواه، همسر جمشید جهان‌زاده، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که روز دوشنبه (۱۳ تیر) خبر بستری شدنش در بیمارستان منتشر شده بود، از مرخص شدن این هنرمند از بیمارستان در روز چهارشنبه (۱۵ تیر) و بازگشت او به خانه خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر، فرزانه نشاط‌خواه، همسر جمشید جهان‌زاده، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، از بهبود وضعیت جسمانی این هنرمند خبر داد.

او گفت: «جمشید جهان‌زاده، روز دوشنبه (13 تیر) به دلیل عفونت در بیمارستان بستری شد و خوشبختانه با کنترل عفونت، روز چهارشنبه (15 تیر) ‌از بیمارستان مرخص شد.»

این بازیگر تئاتر و تلویزیون، در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، افزود: «آقای جهان‌زاده اکنون در منزل تحت مراقبت‌های پزشکی هستند و حال عمومی‌‌شان خیلی بهتر است.»

نشاط‌خواه در پایان گفت: «طی آزمایش‌های انجام شده در بیمارستان برای بررسی بیشتر حال جسمانی‌شان باید به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم.»

جمشید جهان‌زاده، زاده ۱۲ فروردین ۱۳۳۰ در گچساران است. او سابقه بازی در چندین نمایش، تله‌تئاتر، فیلم سینمایی و تلویزیونی را در کارنامه دارد. او از بازیگرانی است که با نقش‌آفرینی استاندارد و فکرشده در نقش‌های مکمل و به‌ویژه نقش‌های منفی، سطحی بالاتر از بازی‌های کلیشه‌ای معمول را بازتعریف و ارائه کرده است. از جمله بازی‌های او می‌توان به تله‌تئاترهای «آژیر»، «دسیسه»، «مدرس»، «عروسک‌ها» و «مبارزان کازبا» که خود کارگردان هنری اثر بوده، اشاره کرد.




نظرات کاربران