در حال بارگذاری ...
روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کرد؛

آمار هفتگی فروش و تماشاگران تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، سنگلج و تالار هنر به تفکیک اجراها مشخص شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر به تفکیک اجراها اعلام شد. 

نمایش «پروین» به کارگردانی حسین کیانی که از (8 خرداد) میزبان علاقه‌مندان در تالار اصلی تئاتر شهر بود با ظرفیت 579 تماشاگر و قیمت بلیت 100 هزار تومان در مجموع 30 اجرا ( بااحتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف‌دار و مهمان) و میزبانی از 4 هزار و 802 تماشاگر به فروشی معادل 320 میلیون 460 هزار تومان دست پیدا کرده‌است. 
نمایش «اسب های انباری» به کارگردانی رضا کرمی‌زاده که از روز (اول خرداد)  در تالار چهارسو با ظرفیت 132 تماشاگر و قیمت بلیت 60 هزار تومان روی صحنه رفته بود، روز جمعه (دهم تیرماه) با مجموع 31 اجرا با 2 هزار و 892 تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) و فروشی معادل 126 میلیون و 492 هزار تومان به اجراهای خود پایان داد.
نمایش «آلنده نازنین» به کارگردانی محمد برهمنی از روز جمعه (17 تیر) در تالار چهارسو اجرای خود را آغاز کرده‌ است. این نمایش در اولین روز از اجرای خود با قیمت بلیت 80 هزار تومان و (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) با 131 تماشاگر تاکنون 9 میلیون و 760 هزار تومان  فروش داشته‌ است.
نمایش «بی چرا زندگان» به کارگردانی الهام شعبانی که از (دوم خرداد) در تالار قشقایی تئاتر شهر با ظرفیت 96 تماشاگر و قیمت بلیت 60 هزار تومان روی صحنه است تاکنون با مجموع 35 اجرا و 2 هزار و 766 تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) به فروشی معادل 120 میلیون و 504 هزار تومان دست پیدا کرده‌است. 
نمایش «یه روز دیگه» به کارگردانی نادیا فرجی هم  که از روز (هشتم خرداد تا اول تیر) در کارگاه نمایش با ظرفیت 26 نفر و قیمت بلیت 50 هزار تومان روی صحنه رفت با مجموع 20 اجرا و 548 تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) به فروشی معادل 22 میلیون و 75 هزار تومان دست پیدا کرد. 
اجرای نمایش «یه روز دیگه» از روز پنجشنبه (دوم تیرماه) از کارگاه نمایش به تالار سایه مجموعه انتقال یافت که تاکنون با در نظر گرفتن ظرفیت 72 نفری تالار و 12 اجرا با قیمت بلیت 50 هزار تومان و 714 تماشاگر به فروشی معادل 25 میلیون و 820 هزار تومان رسیده‌ است.
نمایش «مبارک در ژاپن» به کارگردانی علی فتحعلی نیز که از (12 تیر) در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفته‌ است،  تاکنون با مجموع 5 اجرا و 629 تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم‌بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل 21 میلیون و 960 هزار تومان دست پیدا کرده‌ است.
نمایش «غول نخود فرنگی» به کارگردانی حسین فدایی حسین هم  که از روز 9 تیر ماه   با قیمت بلیت 30 هزار  تومان در تالار هنر  روی صحنه رفت، تاکنون با مجموع 6 اجرا و890  تماشاگر (با احتساب  ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) به فروشی  معادل    21 میلیون 124 هزار  تومان دست یافته است.
نمایش «پنگوئن ها» به کارگردانی زیبا برجی فلاح نیز که از روز جمعه دهم تیرماه اجرای خود را با قیمت 30 هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع 5  اجرا و 659 تماشاگر  (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) به فروشی معادل 14 میلیون و 394 هزار  تومان دست پیدا کرده است.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

آمار فروش هفتگی نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

آمار فروش هفتگی نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای تالار چارسو و تریای قشقایی مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 27 بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

|

بیش از 14 هزار مخاطب به تماشای نمایش‌های تئاتر شهر نشستند

بیش از 14 هزار مخاطب به تماشای نمایش‌های تئاتر شهر نشستند

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به‌صحنه‌رفته در مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا پایان روز جمعه 24 آذر سال 1402 مشخص شد. طبق آمار منتشرشده بیش از 14هزار مخاطب تئاتر به تماشای آثار تئاتر شهر نشستند.

|

آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر و تالار هنر تا 10 آذر اعلام شد

«این دنیا یه کنسرت به من بدهکاره»‌ و فروشی نیم‌میلیاردی
آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر و تالار هنر تا 10 آذر اعلام شد

«این دنیا یه کنسرت به من بدهکاره»‌ و فروشی نیم‌میلیاردی

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تئاتر شهر و تالار هنر تا پایان روز جمعه 10 آذر سال 1402 مشخص شد. طبق آمار منتشرشده نمایش «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» به کارگردانی سهند خیرآبادی به فروشی معادل 525 میلیون و 492 هزارتومانی دست پیدا کرد.

|

آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

فروش نزدیک به یک میلیاردی نمایش‌های کودک و نوجوان
آمار فروش نمایش‌های تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج اعلام شد

فروش نزدیک به یک میلیاردی نمایش‌های کودک و نوجوان

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 26 آبان سال 1402 مشخص شد. طبق آمار منتشرشده دو نمایش «سیندرلا» و «دوره‌گردها» نزدیک به یک میلیارد فروش کرده است.

|

نظرات کاربران