در حال بارگذاری ...
«نرفتن» میزبان هنرمندان می‌شود

دغدغه‌‌های مهاجرت

نمایش «نرفتن» به کارگردانی حامد جلالی فراهانی و مجتبی واشیان شنبه ۲۵ تیر ساعت ۱۹ یک اجرای ویژه برای هنرمندان خواهد داشت.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «نرفتن» که در تماشاخانه ملک روی صحنه است و آخرین اجراهای خود را پشت سر می‌گذارد، روز شنبه در ساعتی متفاوت میزبان هنرمندان تئاتر و سینما در قالب اجرای ویژه هنرمندان خواهد بود.

مجتبی واشیان نویسنده و کارگردان نمایش نرفتن با اعلام این خبر گفت: «طی روزهای اجرا تخفیف‌ها و تسهیلات ویژه‌ای برای دانشجویان و اعضای انجمن صنفی بازیگران تئاتر که یکی از اعضای آن هستم در نظر گرفتیم بااین‌حال بسیاری از هنرمندان امکان دیدن نمایش را نداشتند؛ بنابراین تصمیم گرفتیم روز شنبه 25 تیر و در اجرای یکی مانده به آخر برای هنرمندان تئاتر و سینما روی صحنه برویم

حامد جلالی فراهانی دیگر کارگردان این نمایش نیز با بیان این مطلب که برای روز یکشنبه و در آخرین اجرای نمایشمان تخفیف ویژه دانشجویی را هم افزایش داده‌ایم گفت: «می‌خواهیم آخرین اجرای نمایشی که برایش دشواری‌های بسیاری را تحمل کردیم، خاطره‌ای خوش داشته باشد ازاین‌رو برای آخرین اجرای نمایش، تخفیف دانشجویی را به 50 درصد افزایش دادیم و امیدواریم با استقبال دانشجویان از این نمایش همراه باشد

نرفتن نوشته مجتبی واشیان و کارگردانی مشترک حامد جلالی فراهانی و مجتبی واشیان، دغدغه‌های امروز جامعه و مسئله مهاجرت را دستمایه کار خویش قرار داده است.

در این نمایش مهدی سفاری، ساناز روشنی، سپهر محمودی، زهرا حامی، فرشاد نصیری و مهکامه ضیایی به ایفای نقش می‌پردازند.

تهیه‌کنندگی این اثر را رضا بهدادنیا برعهده دارد. نیما جهان‌بین، فرشاد نصیری، عاطفه صابری، سجاد نجفی، بهادر خسروجردی، زهرا شایان‌فر، نیلوفر کاوسی، سارا بذرافکن، هدیه اروسخانی، زهرا حمزه پور، غزل آریافر، نیلوفر صدیق و محمدحسین محبی از دیگر هنرمندان و همکاران این پروژه نمایشی هستند که در بخش‌های مختلف هنری و فنی همکاری دارند.

نمایش نرفتن تا 26 تیر جاری روی صحنه است.




مطالب مرتبط

آمار فروش سه ماهه تماشاخانه ملک منتشر شد

آمار فروش سه ماهه تماشاخانه ملک منتشر شد

دو نمایش «شام خداحافظی» و «ناکجاآباد» که آبان، آذر و دی امسال در تماشاخانه‌ ملک روی صحنه رفتند، در مجموع بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان بلیت فروختند.

|

نظرات کاربران